Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er rett og slett altfor dårlig av MS! Trodde de var ett "Software company" jeg? Da burde de da klare og legge til en mulighet og å velge hvilken mail man vil bruke! Nå ble nesten hele denne updaten ødelagt/likegyldig for min del, jeg får jo ikke brukt den uansett! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Da har jeg fått lasta ned updaten i hvert fall^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Den dukker ikke opp her... EDIT: HVIS JEG BARE LAR BOXEN STÅ PÅ SÅ KOMMER DEN MELDINGEN OM AT EN OPPDATERING ER TILGJENGELIG OPP IKKE SANT? JEG TRENGER IKKE SKRU DEN AV OG PÅ HELE TIDEN FOR Å SJEKKE OM DEN HAR KOMMET? Endret 9. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du får ikke noe bedskjed om du allerde er loggget inn. Kun ved innlogging vil du få beskjed om den nye updaten. Og bare for å klargjøre, updaten er ikke kommet ennå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Og bare for å klargjøre, updaten er ikke kommet ennå. How do u knkow? Lakus wants! Lakus wants to know if the MSN thingy is as bad as he thinks it is! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Da har jeg fått lasta ned updaten i hvert fall^^ 8571370[/snapback] jeg og Endret 9. mai 2007 av Alper Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er rett og slett altfor dårlig av MS! Trodde de var ett "Software company" jeg? Da burde de da klare og legge til en mulighet og å velge hvilken mail man vil bruke! Nå ble nesten hele denne updaten ødelagt/likegyldig for min del, jeg får jo ikke brukt den uansett! 8571367[/snapback] Hva er egentlig problemet da? Du får jo endret E post adressen din på xbox.com, så da kan du jo bare legge til den adressen du bruker til MSN der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 ikke her.... Slutt å gi meg falske forhåpninger! Argh! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er egentlig problemet da? Du får jo endret E post adressen din på xbox.com, så da kan du jo bare legge til den adressen du bruker til MSN der. Tror du virkelig jeg ville sagt det hvis jeg ikke har prøvd? Har sjekka alle mulighetene jeg har kommet over, ingenting som er laget for dette. Er tydeligvis ett stort problem og slå sammen en MSN konto og en Live konto Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Helt forjævlig dårlig at man ikke kan endre den. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Snedige greier. Får bare annskaffe en eller annen text input device jeg kan bruke på 360'n nå. Var temmelig slitsomt å berette om opplegget til en kompis over 360 messenger med kontrollern. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 På xbox.com, logger du inn. Deretter går du på "profile" under "my xbox". Deretter går du inn på "billing and contact" og "go to personal information", og til sist "edit personal information". Vet ikke om jeg er helt bak mål nå, men jeg regner med at det er den infoen som ligger der de bruker Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) På xbox.com, logger du inn. Deretter går du på "profile" under "my xbox".Deretter går du inn på "billing and contact" og "go to personal information", og til sist "edit personal information". 8571471[/snapback] Der har jeg den riktige mailen. Men ikke når jeg er på Xbox Live. Merkelig... og teit. Men, men. Endret 9. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Likte denne update'n jeg. Nå har jeg fått Markedplace som en slide ved siden av "xbox live" slid'n. DET LIKER JEG! Pluss at man vet hvilket spill som står inni Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kommer ikke opp noen update her, jeg må på jobb klokken 1300, så det bør fanden meg komme opp snart. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tøffli... det går ikke 8571474[/snapback] Vel vel, prøvde i allefall Heldigvis har jeg samme mail på Live som jeg bruker på MSN Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Anolop! Vi skal ha en heftig kamp i GoW seinere i dag så skal jeg vise deg hva jeg synes om at du får Updaten før meg! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Anolop! Vi skal ha en heftig kamp i GoW seinere i dag så skal jeg vise deg hva jeg synes om at du får Updaten før meg! 8571511[/snapback] Vet ikke om det blir noe... Har allerede fått litt dårlig samvittighet for at jeg lasta ned update'n istede for å lese til eksamen nå på mandag Må jo prøve å komme igjennom boka én gang i hvertfall :!: Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Anolop! Vi skal ha en heftig kamp i GoW seinere i dag så skal jeg vise deg hva jeg synes om at du får Updaten før meg! 8571511[/snapback] Forresten, så at du oppdaterte den tidligere posten hvor du spurte om man får melding om update dersom boksen er på. Tror faktisk at den må startes på nytt før du får spørsmål om oppdatering altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå