Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Det er rett og slett altfor dårlig av MS!

Trodde de var ett "Software company" jeg? Da burde de da klare og legge til en mulighet og å velge hvilken mail man vil bruke! :realmad:

Nå ble nesten hele denne updaten ødelagt/likegyldig for min del, jeg får jo ikke brukt den uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dukker ikke opp her... :hrm:

EDIT: HVIS JEG BARE LAR BOXEN STÅ PÅ SÅ KOMMER DEN MELDINGEN OM AT EN OPPDATERING ER TILGJENGELIG OPP IKKE SANT?

JEG TRENGER IKKE SKRU DEN AV OG PÅ HELE TIDEN FOR Å SJEKKE OM DEN HAR KOMMET?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du får ikke noe bedskjed om du allerde er loggget inn. Kun ved innlogging vil du få beskjed om den nye updaten.

Og bare for å klargjøre, updaten er ikke kommet ennå.

Lenke til kommentar
Det er rett og slett altfor dårlig av MS!

Trodde de var ett "Software company" jeg? Da burde de da klare og legge til en mulighet og å velge hvilken mail man vil bruke! :realmad:

Nå ble nesten hele denne updaten ødelagt/likegyldig for min del, jeg får jo ikke brukt den uansett!

8571367[/snapback]

Hva er egentlig problemet da? Du får jo endret E post adressen din på xbox.com, så da kan du jo bare legge til den adressen du bruker til MSN der. :ermm:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet da? Du får jo endret E post adressen din på xbox.com, så da kan du jo bare legge til den adressen du bruker til MSN der.  :ermm:

Tror du virkelig jeg ville sagt det hvis jeg ikke har prøvd? ;)

Har sjekka alle mulighetene jeg har kommet over, ingenting som er laget for dette.

Er tydeligvis ett stort problem og slå sammen en MSN konto og en Live konto :hrm:

Lenke til kommentar

På xbox.com, logger du inn. Deretter går du på "profile" under "my xbox".

Deretter går du inn på "billing and contact" og "go to personal information", og til sist "edit personal information".

Vet ikke om jeg er helt bak mål nå, men jeg regner med at det er den infoen som ligger der de bruker :dontgetit:

Lenke til kommentar
På xbox.com, logger du inn. Deretter går du på "profile" under "my xbox".

Deretter går du inn på "billing and contact"  og "go to personal information", og til sist "edit personal information".

8571471[/snapback]

Der har jeg den riktige mailen. Men ikke når jeg er på Xbox Live. Merkelig... og teit. Men, men. :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Anolop! Vi skal ha en heftig kamp i GoW seinere i dag så skal jeg vise deg hva jeg synes om at du får Updaten før meg!  :hrm:

8571511[/snapback]

Vet ikke om det blir noe... Har allerede fått litt dårlig samvittighet for at jeg lasta ned update'n istede for å lese til eksamen nå på mandag :blush:

Må jo prøve å komme igjennom boka én gang i hvertfall :!:

Lenke til kommentar
Anolop! Vi skal ha en heftig kamp i GoW seinere i dag så skal jeg vise deg hva jeg synes om at du får Updaten før meg!  :hrm:

8571511[/snapback]

Forresten, så at du oppdaterte den tidligere posten hvor du spurte om man får melding om update dersom boksen er på. Tror faktisk at den må startes på nytt før du får spørsmål om oppdatering altså :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...