iStephano Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noe bugs med det siden du sier det slik? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det kommer en update til HD spilleren også ja Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det kommer en update til HD spilleren også ja 8565626[/snapback] Har du en kilde på dette? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Actually, not quite right. There are TWO updates. One for dashboard and one for HD DVD. They are separate releases with different dates although they are very close to each other as I type this (date wise). The dashboard fix that matters to this community the most is the VGA levels. Otherwise, most everything you are looking for is in the HD DVD update. Fra teamxbox.com Endret 8. mai 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er det leeeeeeeeeeeenge igjen? :/ Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) er det slik i denne updaten at når man får en achievement så sår det hva den heter og hvor mange poeng man får? edit: ja det var vist det vet noen om man kan bestemme hvilken msn adresse man skal logge seg på? Endret 8. mai 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ...ja 8568565[/snapback] vet noen om man kan bestemme hvilken msn adresse man skal logge seg på? var det denne du svarte ja på? jeg editet posten min litt mye og fort xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 var det denne du svarte ja på? jeg editet posten min litt mye og fort xD ...nei vet noen om man kan bestemme hvilken msn adresse man skal logge seg på? ...nei, men håper SINNSYKT på det, ettersom min MSN konto og Xbox Live konto er på forskjellige Mailer.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) men håper SINNSYKT på det, ettersom min MSN konto og Xbox Live konto er på forskjellige Mailer.. 8568615[/snapback] me 2 :/ Endret 8. mai 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) det er noen i usa som har fått den nå.. eller http://www.majornelson.com/archive/2007/05...Posted=true#242 :S Endret 8. mai 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Pis/Kilde or it hasnt happuned! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ser ikke at det står noe om det i linken din...? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 You'll be able to sign into the Windows Live Messenger account that is tied to your Xbox LIVE account. So, whatever account you use to access Xbox.com is the one that'll work with your Drittkjipt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Faen og. Det suger rett og slett... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Faen ja, det summerer hva jeg også har å si. Meget skuffende. Endret 8. mai 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Forventet dere ærlig talt noe annet? Dere får evt ta kontakt med kundesupport og få dem til å slå sammen kontoene. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da blir jo Messenger-funksjonen ubrukelig for ca 50% av folket da... Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) You'll be able to sign into the Windows Live Messenger account that is tied to your Xbox LIVE account. So, whatever account you use to access Xbox.com is the one that'll work with your Drittkjipt 8569754[/snapback] Ok, er ikke bare dette fra en fyr som har postet en kommentar i bloggen til Major Nelson? Selv om jeg tror det er slik han beskriver det, så skjønner jeg ikke helt hvorfor dere tar det som fakta med en gang. Jeg vet i hvertfall ikke hvem denne fyren er, og han er bare merket med et Gold Live-medlemskap. Altså kan det være hvem som helst. Noe offisielt fra MS er det ikke. Edit: leif Endret 9. mai 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå