Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdateringen vil ikke komme idag, dette sier Major Nelson.

I just heard from the Dashboard team that we'll have to wait at least another day for the Dashboard update to be released. The update is not being released in the next 24-hours. That is all I know at this time, but I’ll get more information tomorrow afternoon (PT) and I will update this post as needed. Thanks for your patience and understanding.
Lenke til kommentar
Oppdateringen vil ikke komme idag, dette sier Major Nelson.

8563080[/snapback]

Ikke at jeg har høye forhåpninger, men det der ble vel postet for nesten 28 timer siden nå?

8563417[/snapback]

Nei det er Amerikansk tid. Det ble postet 0833 PM På VEST kysten av USA. Dvs. 0533 i dag morges her.

Det vil si nesten sju timer siden...

Lenke til kommentar
Først mandag, så tirsdag... og nå kanskje ONSDAG?

Nei altså, dette er for dårlig.. :p

8564363[/snapback]

Tja, de har sagt at det kommer denne uka. En amerikansk uke begynner på en søndag, så de har frem til lørdag med å få ut oppdateringen. MS ligger fortsatt innenfor hva de har lovt.

Neste gang kommer de nok ikke til å nevne en dato, men kanskje si et ukenummer i stedet.

På en annen side lovte de Forza demo i april, og der er de snart to uker på overtid nå :p

Lenke til kommentar

Uff jeg hater at dem skal hype opp "Pass på nå kommer det som gjør din spilldag ekstremt bedre den 7.Mai" - "eller pass på Nå kommer Demoen snart til ditt hjem!"

Men de får jo ikke fingern ut og det er så dårlig gjort ovenfor kundene sine. Men på den andre siden så tenker jeg alltid at det er en grunn for det. At ting blir utsatt og utsatt. De vil vel heller slippe og legge ut noe halvferdig men noe overferdig i stedet så dem ikke går i fella som før. Å det synes jeg er greit.

Lenke til kommentar
De vil vel heller slippe og legge ut noe halvferdig men noe overferdig i stedet så dem ikke går i fella som før. Å det synes jeg er greit.

Det er det de skal få deg til og tro det ;)

Deadline/Release var sikkert alltid på Lørdagen som kommer nå, men de sier at den kommer "i starten av uka med mandag den syvende".

Så når da produktet endelig kommer sier folk: "ja det er jaggu bra at Microsoft er så flinke at de ikke gir ut noe halvferdig dritt".

Sikkert det de gjør med alt :p

Lenke til kommentar

Hvordan blir det egentlig med støtte for filformater, da tenker jeg hovedsaklig på .avi filer som de fleste seriene jeg ser på kommer i.

Ser at dette er blitt diskutert fram og tilbake tidligere, men jeg ville bare ha det klart.

-stian-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...