Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Jeg greier nesten ikke å vente lengre på spring-updaten. Gleder meg enormt til å prøve live messenger på boksen.

PS: Jeg synes Halo3 betaen kommer på en dum dag for oss nordmenn ettersom det er den store festdagen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tør ikke laste ned denne før det har gått et par dager og det kommer noen tilbakemeldinger om den på nett. vil ikke sende den til reparasjon nå som spill er på vei i posten. sist gang tok det 4 uker før jeg fikk en ny 360 tilbake.

det skal Microsoft ha, de fikset ikke den gamle, de ga meg heller en klin ny burk :)

8559944[/snapback]

Du kommer garantert til å få tilbakemeldinger på at det er en eller anne box som har tatt kvelden, så du kan likeså godt oppdatere med en gang :)

Hver dag der ute i verden er det alltid en eller flere boxer som tar kvelden, når det skjer den dagen det er en oppdatering ser jeg på som ren tilfeldighet.

Du blir jo tvunget til å oppdatere hvis du vil komme deg på Live, så det er liksom ikke som om man har noe valg heller.

Lenke til kommentar
Juni?

Dette er hva Major Nelson skrev:

I'll provide an update on the dash when I can. The team is wrapping up on it and they're going to let me know soon. We're getting close.

8560696[/snapback]

I can tell you that the Dashboard will be out before June....IGN is incorrect.

Lenke til kommentar

Du kommer garantert til å få tilbakemeldinger på at det er en eller anne box som har tatt kvelden, så du kan likeså godt oppdatere med en gang :)

Hver dag der ute i verden er det alltid en eller flere boxer som tar kvelden, når det skjer den dagen det er en oppdatering ser jeg på som ren tilfeldighet.

Du blir jo tvunget til å oppdatere hvis du vil komme deg på Live, så det er liksom ikke som om man har noe valg heller.

8560483[/snapback]

Garantien gjelder vel hvis boksen streiker under oppdateringen?

Lenke til kommentar

8560483[/snapback]

Garantien gjelder vel hvis boksen streiker under oppdateringen?

8560946[/snapback]

Det bør den så absolutt gjøre!

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

The update will be Tuesday May 8th at 3AM PST....

You can verify this information by calling XBOX at 1800-4my-xbox, and make sure you are talking to someone that knows what they are talking about

Hmmm... :-)

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...