Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg fant der var en måte og smelte sammen en profil som er "offline" (ikke registrert på Live) og en som var "online".

Ingen muligheter for det jeg spør om? Sugent mS!

8554961[/snapback]

Håper virkelig den muligheten kommer, er i samme situasjon som deg...

Lenke til kommentar

Det er fortsatt tidlig på morgenen på vestkysten av USA, etter mine beregninger, så håpet er ikke borte for at den kommer før det er leggetid. Hehe. Heldigvis begynner jeg seint i morgen. ;)

Ser også frem til en liten pil foran statusikonet (der det står f.eks Away) til folk på vennelista, som er der om de kan joines. Da slipper man gå inn i profilen deres og sjekke.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

jeg tør ikke laste ned denne før det har gått et par dager og det kommer noen tilbakemeldinger om den på nett. vil ikke sende den til reparasjon nå som spill er på vei i posten. sist gang tok det 4 uker før jeg fikk en ny 360 tilbake.

det skal Microsoft ha, de fikset ikke den gamle, de ga meg heller en klin ny burk :)

Lenke til kommentar

Nja.. 16 er nå den viktigste for min del :yes:

Har en småkjip situasjon her selv, sitter her og håper på at launch maskinen tar turen, men er skeptisk om den er tilbake til en hvis Beta.. Blir uansett gøy med msn på boksen. Var det ikke prat om noen form for klan-støtte også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...