iStephano Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 opptil 6 personer på en gang. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som vet hvilket tidspunkt oppdateringen kommer? Eller vet vi bare at den kommer i løpet av mandagen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Den kommer nå ja, gleda meg en stund nå Eneste som er skikkelig dritt er at jeg har registrert Gamertagen min på en annen mail enn den som MSN'en min er på... Men håper dette blir bra, og ikke uoversiktlig! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 fett da! skal msn oxo komme i updaten? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 fett da! skal msn oxo komme i updaten? 8550674[/snapback] Jepp, MSN støtte kommer, et minitastatur til å feste på håndkontrollen vil også komme snart. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 fett da! skal msn oxo komme i updaten? 8550674[/snapback] Jepp, MSN støtte kommer, et minitastatur til å feste på håndkontrollen vil også komme snart. 8550690[/snapback] ok! fett skal garantert skaffe meg det hotte mini tasta turet Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Blir spennende dette ja, men jeg skal nok vente med å oppdatere til tirsdagen eller onsdagen, får sjekke om noen får red lights. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg trenger ikke å vente så lenge for jeg fikk red lights nettopp.. Og jeg som gleda meg til WLM på boksen. (fikk ikke red lights av oppdateringen!) Makan til uflaks. Og det rare var at jeg så på DVD og x360'en hadde vært av i 3 dager før jeg startet filmen min. Den frøs en gang og jeg tenkte, jaja, har skjedd et par ganger før. Men da jeg startet den opp frøs den igjen med en pipelyd fra selve boksen, og dette skjedde ganske mange ganger. Etterhvert kom de berømte lysene opp. Flaksen min er som å sjonglere med bananer! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 klokken er over 12 og alt er vel! Noen som har sjekka om den har kommet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tipper den komme kl12-15 i morra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, må vel vente på at amerikanerne skal få stått opp blant annet. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 XBLA og demoer pleier vel å komme i 11-tiden. Får håpe dette er tilfelle med oppdateringen også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Typisk at jeg ikke er hjemme før rundt halv fem. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er det nokon som sit med flasha firmware her? Nysgjerrig på korleis det påvirkar boksen når den nye updaten kjem - og om backup spel fortsatt fungerar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Modda Box u say? No Problem i guess... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Blir jo eit helvetes problem, om Microsoft pushar ut små updates med kvart einaste spel. Kansje til og med kvar månad? (berre spekulasjon sjølvsagt). Problem i form av at ein må flashe på nytt heile tida. Blir keisamt for dei som ikkje veit korleis, eller får til å flashe sjølv. Men, såvidt eg har forstått, kan ikkje microsoft oppdage modifisert firmware. Men dei som har CHIP derimot, kan støta på større problem. Endret 7. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jWpp, tror det er sånn (det med chip) Men ingen svar enda på hva som skjer med oss som har 2 forskjellige mail til MSN konto og Xbox Live Konto, og hvordan vi skal få MSN kontaktene på Friends lista vår? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ser ut til at du kan forandre e-post i profilen på xbox.com. Gå på My Xbox -> Billing and Contact Information -> Billing Account Overview (Go To Personal Information) -> Edit Personal Information eller noe sånt. Endret 7. mai 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå