Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Nei så deilig det er å bare forlate konsollen i nedlastings-modus :wee:

*legge seg til å sove

8588065[/snapback]

prøvte jeg også på engang, men boxen bråket for mye at jeg fikk ikke fred til å sove :thumbdown:

8589327[/snapback]

Samme her, lite poeng i den moden der for min del :ermm: Ser også at marketplace-bladen mangler den blanke "finishen" som de andre bladene har :roll: Stort sett fornøyd jeg også, men enda er det mye som burde blitt bedre også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super oppdatering fra Bill.. min 360 tok også kvelden med rings of death! :realmad:

Har hatt boxen siden launch uten problemer--

*edit* Er det noen som vet hvilke rettigheter/garanti jeg har på min 360 i henhold til f.eks kjøpsloven??

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
Faen så kjipt at det skulle skje nå rett før Halo 3-betaen!!  :cry: ..unnskyld språket!!

8599555[/snapback]

Føler med deg.

Drømte i natt at Xboxen min ble ødelagt 15. Mai, og at jeg gikk glipp av betaen. Våknet av mitt eget skrik og fant ut at det heldigvis bare var en drøm.

Menneh, hva med å kjøpe en Core maskin på Elkjøp? Når du får din maskin tilbake fra rep, benytter du deg bare av 30-dagers-returrett greia til Elkjøp og leverer Core-maskinen.

Lenke til kommentar
Menneh, hva med å kjøpe en Core maskin på Elkjøp? Når du får din maskin tilbake fra rep, benytter du deg bare av 30-dagers-returrett greia til Elkjøp og leverer Core-maskinen.

8599651[/snapback]

Må ha HDD for å spille Halo 3 beta, så kan lik så godt kjøpe med Premium.

Lenke til kommentar

8599651[/snapback]

Må ha HDD for å spille Halo 3 beta, så kan lik så godt kjøpe med Premium.

8599673[/snapback]

I og med at man bare sender konsollen uten tilbehør, så skulle vel ein Core fungere bra som mellomledd.

Lenke til kommentar

8599651[/snapback]

Blir vel at jeg kjøper meg en core ja, men ble litt usikker etter mailen jeg fikk av M$ i går; "Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action."

Er det en ny 360 eller en tom eske?? .. :huh:

Lenke til kommentar

8599651[/snapback]

Blir vel at jeg kjøper meg en core ja, men ble litt usikker etter mailen jeg fikk av M$ i går; "Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action."

Er det en ny 360 eller en tom eske?? .. :huh:

8600877[/snapback]

Bør vel være en ny 360, er vel lite vits i å gjøre seg klar til "action" om man får en papp eske... :p

Lenke til kommentar

Min også har tatt kvelden. Men jeg har Elkjøp sin "tabbe" forsikring som jeg lurte på å benytte meg av. Men hvis det viser seg at MS sender ut ny maskin med en gang så tror jeg det er ei bedre løsning.

Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Jeg kan avbekrefte at de sender en ny xbox HVER gang du sender den inn.. Jeg fikk i hvertfall tilbake min gamle første gangen jeg sendte den inn. Venter fortsatt på at den skal komme hjem etter andre turen til Tyskland nå :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...