Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med vennelista?? skulle ikke den kunne bli større?

8580463[/snapback]

Eg synes å hugse at det skulle gå an å få inn 600 kontaktar etter oppdateringa eg.. (?)

8581005[/snapback]

vet at det sto noe om det ett eller annet sted.. Tror det var her på diskusjon, med en kilde!!

Lenke til kommentar

Og alle de nye video codecene skader heller ikke, snart kan 360 faktisk brukes som et fullverdig media center med musikk, lyd og film for min del.

Andre ting som at 360 slår seg av etter nedlasting, navnet på spillet i DVD skuffen og den generelt raskere menyen gjør denne updaten veldig velykket  :w00t:

8579498[/snapback]

Hvilke codecer er nå lagt til?

Lenke til kommentar
Jeg likte også det nye Marketplace, det fungerte veldig bra. Det ble også en god del raskere, så det blir nok mye smoothere bruk av marketplace fremover.

Nye marketplace var veldig bra ja! Digger den allerede! Eneste jeg lurer på er hvorfor ikke "Video marketplace" er med der istendenfor og ligge under "media"?

Og alle de nye video codecene skader heller ikke, snart kan 360 faktisk brukes som et fullverdig media center med musikk, lyd og film for min del.

Alle de nye, var vel strengt tatt ikke mange da... er nok ett stykke igjen til den er ett fullkomment media center.

Men jeg gjør om de fleste videoene jeg har til HD WMV så jeg kan se de på boxen uansett så :roll:

Andre ting som at 360 slår seg av etter nedlasting, navnet på spillet i DVD skuffen og den generelt raskere menyen gjør denne updaten veldig velykket  :w00t:

Veldig vellykket bortsett fra den store "feilen" med MSN.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg til "silent downloading mode" ? de snakket vel om at man kunne starte en nedlasting og sette den i lav strøm \ vifte modus?

8588658[/snapback]

Dette har jeg ikke hørt om. Kanskje du setter på background download before turn-off, og så prøver å "turn off console". Funker på samme måte med lading av kontrolleren, ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...