Wooho Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Synes updaten var grei jeg MS kan ihvertfall det med brukersgrensesnitt. Utrolig bra designet den nye sliden med Marketplace. Så er det digg å se hvilket spill som ligger i DVD-romen samt achivements lista. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Oppdatering installert. Typisk at jeg lånte bort min msn e-post adresse til en kamerat den gang han skulle på live og at jeg sitter med hans. bør gis mulighet til å endre live id asap. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker den nye updaten som er nå kan endelig se hvor mye gamerscore du får isdeet for å se på den profil greia di hele tiden Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvor finner man innstillinger angående den dvale-muligheten ved nedlasting? Klarer ikke finne noe innstilling på dette.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Uten å ha prøvd, eller lett etter den, muligens du får valget om ka du vil gjøre etter nedlasting når du skal hente ned noe fra MP? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du kan endre dette ved å gå på Konsoll innstillingene Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skulle vi ikke få mulighet til å ha flere venner enn 100 da?? Jeg får ihvertfall ikke flere enda!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kan vel si litt mer om updaten da. Digger den nye Marketplace-bladen, bedre å skille den fra resten. Men en annen ting jeg har lagt merke til er at menyene er litt raskere. Spesielt i guiden er alt litt kjappere. Når man f.eks. skal bytte gamer picture, laster bildene raskere, når man skal se Achievementene sine laster poengsummene fortere. Kanskje litt bagateller, men fint å se at de har klart å optimalisere ting så bra og befriende å slippe å vente i menyene. Digg å se hvilket spill man har i, og digg å se detaljer for spillet når man har "markøren" på DVD-rommen. Også veldig bra forbedringer med VGA-kabelen. Farvel til blasse bilder, mye mer kontrast og skarpere nå. Bare synd det med MSN. Helt tragisk. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Testet VGA vs komponent i går, og jeg må si at fargene på VGA har blitt sterkt forbedret, og skarpheten er hakket bedre enn komponent. Men fortsatt er kontrasten og fargene vanvittig mye mer levende med komponent, så jeg holder meg til det Lenke til kommentar
master_al Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Testet VGA vs komponent i går, og jeg må si at fargene på VGA har blitt sterkt forbedret, og skarpheten er hakket bedre enn komponent. Men fortsatt er kontrasten og fargene vanvittig mye mer levende med komponent, så jeg holder meg til det 8579193[/snapback] Hmm høres jo bra ut da, får teste VGA jeg også etter skolen da Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dersom noen lurer på hvordan man får opp den sorte overlay messenger saken man ser på mange bilder fra updaten, gjør man det ved å trykke Windows tasten + M. Det gjelder selvfølgelig bare med et USB tastatur. Så dersom man er logget ut av Live Messenger, og vil logge inn fortest mulig, trykker man også Windows + M. Da kommer man rett til login screen. Dersom man ikke har noen samtaler oppe, men vil ta kontakt med noen, kan man også trykke Windows + M. Da kommer man rett til kontaktlisten. (Major Nelson sier at dersom man allerede snakker med noen, må man gå innpå IM listen fra guide menyen for å legge til flere i en samtale). Så snakker man med noen, og savner overlay moden, trykker man bare Windows + M. For å fjerne overlay moden, trykker man samme kobinasjon. For å bla mellom de flere samtalene man har i overlay mode, trykker man ctrl + høyre piltast. Overlay moden er den svarte boxen, som legger seg øverst uansett hva man gjør. Enten det er film, spill eller på dashboardet. Det gjør Live Messenger opplevelsen vanvittig mye bedre, og det fungerer ypperlig. Etter at jeg ble informert om den funksjonen er Live Messenger blitt en VELDIG fin ting å ha på 360 for min del. Jeg likte også det nye Marketplace, det fungerte veldig bra. Det ble også en god del raskere, så det blir nok mye smoothere bruk av marketplace fremover. Og alle de nye video codecene skader heller ikke, snart kan 360 faktisk brukes som et fullverdig media center med musikk, lyd og film for min del. Andre ting som at 360 slår seg av etter nedlasting, navnet på spillet i DVD skuffen og den generelt raskere menyen gjør denne updaten veldig velykket Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vil gjerna ha enda bedre støtte for codecs i fremtiden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 teit at msn på xboxen logger seg på automatisk når jeg ikke vil at den skal det Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lurer på en ting.. Da jeg registrerte meg på Live i 2005 var jeg desverre ikke 18 år. Helt frem til nå har dette kun ført til at jeg ikke får reklame, men Windows Live er desverre en av tingene som ikke fungerer på en Child account. Jeg har prøvd alt, men finner ingen sted hvor jeg kan endre at jeg faktisk er 19 år. og voksen nok til reklame og messenger. Jævlig irriterende at accounten ikke oppdaterte seg automatisk til voksen konto når jeg ble 18, men enda verre at jeg ikke kan finne noen måte å endre dette på! Er det noen som vet hvordan man kan endre dette? Må man eventuelt ta kontakt med MS? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 teit at msn på xboxen logger seg på automatisk når jeg ikke vil at den skal det 8579672[/snapback] Har du sett i innstillingene om det ikke finnes noe der som styrer akkurat det? Mener jeg har sett en demoe hvor de gikk igjennom hvordan hele msn-biten funket, og dette var en av tingene de gikk igjennom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 let dere frem til "auto sign in" Voila! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 teit at msn på xboxen logger seg på automatisk når jeg ikke vil at den skal det 8579672[/snapback] Trykk på guiden-knappen, velg GamerTagen din, og der skal du se et valg som heter "Auto Sign-In". Der kan du velge for både Live og MSN. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jævlig irriterende at accounten ikke oppdaterte seg automatisk til voksen konto når jeg ble 18, men enda verre at jeg ikke kan finne noen måte å endre dette på! Er det noen som vet hvordan man kan endre dette? Må man eventuelt ta kontakt med MS? 8579925[/snapback] Hvis du ser et par sider tilbake i tråden, så har Lakus kjørt endel på det der allerede og har også opprettet en egen tråd for emnet. Men nei, det er ikke noe som kan endres på nå, så ja, det blir å klage til MS. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hva med vennelista?? skulle ikke den kunne bli større??? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lurer på en ting..Da jeg registrerte meg på Live i 2005 var jeg desverre ikke 18 år. Helt frem til nå har dette kun ført til at jeg ikke får reklame, men Windows Live er desverre en av tingene som ikke fungerer på en Child account. Jeg har prøvd alt, men finner ingen sted hvor jeg kan endre at jeg faktisk er 19 år. og voksen nok til reklame og messenger. Jævlig irriterende at accounten ikke oppdaterte seg automatisk til voksen konto når jeg ble 18, men enda verre at jeg ikke kan finne noen måte å endre dette på! Er det noen som vet hvordan man kan endre dette? Må man eventuelt ta kontakt med MS? 8579925[/snapback] Du er blant tusen andre som lurer på akkurat det samme. Jeg syns MS har gjort et enormt kukstykke der. Ser ut til at vi må vente til MS kommer med en oppdatering som fikser slik at folk som har blitt 18 år ikke har den forbanna child-kontoen lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå