Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Spørsmål: Hvordan endrer man nick? Jeg klarte å få endret mailen tilknyttet Xbox Live fra den gamle mantalum@ds-norge-mailen min til [email protected] min. Når jeg snakker med folk, ser meg som pålogget fra lars@sprettball-mailen, men nicket mitt er [email protected]. Er ikke det litt veldig rart? Altså jeg kan logge på med den nye, men den gamle kontoen er fortsatt nicket mitt!? Utrolig rart. Så, hvordan endrer man MSN-nick på Xbox 360? Går dette? Endret 9. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
eikum Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei folkens.. Klarte å lese til side 5, men så orket jeg ikke mer. Noen som veit noen om firmware flash på xboxen? Går dette med den nye updaten eller blir det kaos? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når jeg snakker med folk, ser meg som pålogget fra lars@sprettball-mailen, men nicket mitt er [email protected]. Er ikke det litt veldig rart? Altså jeg kan logge på med den nye, men den gamle kontoen er fortsatt nicket mitt!? 8574888[/snapback] Hva med å logge på MSN med den adressen på PCen og endre navnet der? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når jeg snakker med folk, ser meg som pålogget fra lars@sprettball-mailen, men nicket mitt er [email protected]. Er ikke det litt veldig rart? Altså jeg kan logge på med den nye, men den gamle kontoen er fortsatt nicket mitt!? 8574888[/snapback] Hva med å logge på MSN med den adressen på PCen og endre navnet der? 8574982[/snapback] Det har jeg gjort, og der har jeg det riktige navnet... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bra oppdatering for det meste, men er noe jeg savner. For i det klippet på youtube, fikk man se en liten kul grå boks som kom frem når folk snakket til deg på msn som man kunne skrive på og sånt. Hvor er den? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det lurer jeg også på. Er det kanskje noe som kommer om man har det lille tastaturet koblet til? Jeg velger å tro ja... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det lurer jeg også på. Er det kanskje noe som kommer om man har det lille tastaturet koblet til? Jeg velger å tro ja... 8575808[/snapback] Hmm okei..burde kommet også når man har et vanlig keyboard og da hvis det er slik Endret 9. mai 2007 av master_al Lenke til kommentar
randommonk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bra oppdatering for det meste, men er noe jeg savner. For i det klippet på youtube, fikk man se en liten kul grå boks som kom frem når folk snakket til deg på msn som man kunne skrive på og sånt. Hvor er den? 8575754[/snapback] Står en forklaring i følgende link. Funka greit for min del med trådløst usb-tastatur. http://www.unscripted360.com/ Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei folkens.. Klarte å lese til side 5, men så orket jeg ikke mer.Noen som veit noen om firmware flash på xboxen? Går dette med den nye updaten eller blir det kaos? 8574943[/snapback] Sitter med Hitachi med firmware 2.3 og har ingen problemer. Akkurat som før updaten. (Dvs. jeg har ikke Gold, så jeg vet ikke hva som skjer med Live-spilling, men etter det jeg har hørt er det ingen som har støtt på problemer pga. flasha drev.) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Wow... fant en bug kan man si. Lyden har blitt borte i spillene mine. Ikke all lyd, bare musikken som regel. Dette gjelder kun de spillene jeg har på harddisken, som Xbox Live Arcade-titler og demoer. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 ahh, andre som er fornøyd med updaten? det med at du får se scoren og litt info om achievementsa var et stort pluss ettersom jeg alltid pleier å bruke guide knappen og se hva jeg klarte. msn er pointless for min del, ettersom jeg kjører xbox'en på pc-skjermen, kjapp knapp på skjermen så er jeg på pc'en, tho ålreit. Syns det var kult at den la til status "Xbox 360: Gears of War" f.eks. Den nye marketplace fanen likte jeg og et par andre ting, husker ikke alt, men storfornøyd! 8574872[/snapback] Jeg likte også at VGA-kabelen er blitt mye "bedre". Før var bildet blass pga feil i IRE-oppsettet, men nå kan man velge korrekt oppsett for sin skjerm. Jeg likte særlig godt at maskinen kan gå i dvale og fortsatt laste ferdig det jeg har på active downloads. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes marketplace-bladen ikke hadde helt rett animasjon når man bladde i forhold til de opprinnelig bladene. Den var kjappere og "hakket" litt på en måte, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg likte også at VGA-kabelen er blitt mye "bedre".Før var bildet blass pga feil i IRE-oppsettet, men nå kan man velge korrekt oppsett for sin skjerm. Jeg likte særlig godt at maskinen kan gå i dvale og fortsatt laste ferdig det jeg har på active downloads. 8576329[/snapback] Ja, herlig! Var ganske så blasse bilder før, men nå er det helt kanon. En god del bedre enn komponent her, hvert fall. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jepp, VGA ble mye bedre, det liker jeg! Wow... fant en bug kan man si. Lyden har blitt borte i spillene mine. Ikke all lyd, bare musikken som regel. Dette gjelder kun de spillene jeg har på harddisken, som Xbox Live Arcade-titler og demoer. Merkelige greier. 8576309[/snapback] Hmm, fungerer med meg så vidt jeg vet, fikk da virkelig lyd på Burnout demoen jeg spilte i ste. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bra oppdatering for det meste, men er noe jeg savner. For i det klippet på youtube, fikk man se en liten kul grå boks som kom frem når folk snakket til deg på msn som man kunne skrive på og sånt. Hvor er den? 8575754[/snapback] Står en forklaring i følgende link. Funka greit for min del med trådløst usb-tastatur. http://www.unscripted360.com/ 8576231[/snapback] Takk for den, nå virker det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jøss, bør vel nesten teste litt med VGA-kabelen min eg også da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jøss, bør vel nesten teste litt med VGA-kabelen min eg også da 8577297[/snapback] Farvel, blasse bilder! Nå er det kontrast som gjelder! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det fungerte ikke Tror jeg gjorde det riktig, men jeg det fungerte ikke. Mistet ikke gamescore og friends heller da. 8574181[/snapback] Fi**e. Vel takk for at du forsøkte! For dere som ikke får til MSN: Dere går ikke glipp av noe, egentlig. Hvis man vil chatte, gjør man jo det på PC'en, og man sitter ikke akkurat på 360'n og gjør ingenting. Man spiller jo ettellerannet så godt som hele tiden. Når man ikke gjør det, holder private meldinger i massevis.Lite gøy update når det gjelder det store hovedpunktet, for min del. 8574399[/snapback] Joda, ikke at jeg kommer til å bruke det så mye, men det er hele planen fra MS som er så teit. Jeg ønsker muligheten, og den får jeg ikke nå. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dum update. Nå får jeg en hvit stripe øvers i bildekanten når jeg ser film med tekst. Skjer bare når jeg bruker VGA-kabelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå