Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn?

Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg.

Nop, det kan du ikke ha gjort.

Fordi første ganger du registrerte deg på Xbox Live, hvis du da registrerte deg som under atten måtte du også registrere en "parent" som var over 18, dvs at du ble tagget som "child".

Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN.

8573559[/snapback]

Så eneste måten å få bruke MSN er å lage helt ny account? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jævlig dårlig planlagt av MS å ikke skjønne at personer etter hvert kommer til å bli 18 år! Går det an å slette konto, kjøre inital setup eller noe, for så å lage ny konto og trykke recover gamertag?

8573948[/snapback]

Jeg skal prøve det nå!

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget en liten uptade nå som gjør det utrolig lettere å joine games. På vennelista di er det noen navn det er en liten pil foran. Denne pila indikerer at du kan joine gamet til denne vennen... :w00t:

Kanskje noen av dere visste dette fra før, men jeg har aldri hørt at det skulle komme...

Lenke til kommentar
det msn systemet var litt dårlig synes jeg. det går ikke ann å endre status (?)

og hvis man har lagt messenger kontaktene i grupper fra pc'n så ligger de ikke i grupper på xboxen, de ligger bare i en stor haug.

men kommer uansett aldrig til å bruke den funksjonen så for meg så spiller det ingen rolle.

8573494[/snapback]

trykk på guide knappen - personal settings - online status

Der får du valgt din msn status

Lenke til kommentar

For dere som ikke får til MSN: Dere går ikke glipp av noe, egentlig. Hvis man vil chatte, gjør man jo det på PC'en, og man sitter ikke akkurat på 360'n og gjør ingenting. Man spiller jo ettellerannet så godt som hele tiden. Når man ikke gjør det, holder private meldinger i massevis.

Lite gøy update når det gjelder det store hovedpunktet, for min del.

Lenke til kommentar

Postet det i et annet innleg, men slenger den inn her også da det ser ut som mye av temaet omhandler det samme:

Fra Major Nelson:
Q: The email address assigned to my Xbox LIVE account is different to the email address I use on my PC for Windows LIVE messenger. Is there a way for me to still access my messenger account?

A: Not at this time. We are working on the ability to allow users to change the email address they originally used when signing up for Xbox Live. The feature will be available in an upcoming release

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar
For dere som ikke får til MSN: Dere går ikke glipp av noe, egentlig. Hvis man vil chatte, gjør man jo det på PC'en, og man sitter ikke akkurat på 360'n og gjør ingenting. Man spiller jo ettellerannet så godt som hele tiden. Når man ikke gjør det, holder private meldinger i massevis.

8574399[/snapback]

Godt poeng. Før vi eventuelt får tak i dette lille keyboardet (hvis det viser seg å være funksjonelt), så er msn på 360 så å si ubrukelig.

Lenke til kommentar
Det er som jeg alltid har sagt, første gang MS lager noe som ikke suger så lager dem støvsugere. xD

8574417[/snapback]

:!: Okey, det var morsomt! :!: Helt sant

8574432[/snapback]

Heh. Skulle likt å se en MS støvsuger.

Men seriøst, updaten er vel og bra, selv om MSN integreringen kanskje ikke passer for alle. Og ja, det er gøy å gjøre narr av MS, men vil fortsatt påstå at jeg ikke ville vært uten MS.

Lenke til kommentar

8574399[/snapback]

Godt poeng. Før vi eventuelt får tak i dette lille keyboardet (hvis det viser seg å være funksjonelt), så er msn på 360 så å si ubrukelig.

8574428[/snapback]

Fun Fact: Du kan plugge inn hvilket som helst USB-tastatur til 360en.

Lenke til kommentar

ahh, andre som er fornøyd med updaten? det med at du får se scoren og litt info om achievementsa var et stort pluss ettersom jeg alltid pleier å bruke guide knappen og se hva jeg klarte. msn er pointless for min del, ettersom jeg kjører xbox'en på pc-skjermen, kjapp knapp på skjermen så er jeg på pc'en, tho ålreit. Syns det var kult at den la til status "Xbox 360: Gears of War" f.eks.

Den nye marketplace fanen likte jeg og et par andre ting, husker ikke alt, men storfornøyd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...