Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvordan er det med denne oppdateringen og en gammel Opa Xtreme 2.1 (eller noe lignende) firmware?

Lenke til kommentar
Det måtte selvfølgelig ikke gå på skinner når en slik oppdatering skulle komme.  :(

Får bare håpe at dette vil bli rettet på...

-Pixi ;)

8572476[/snapback]

Samma her, Lastet ned oppdateringen nå, gikk helt fint til jeg skulle logge på og da frøs den seg. Fryser når jeg skal gå inn på venner å, men ikke ellers.. :mad::nei:

Lenke til kommentar
Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje.

8572636[/snapback]

Stopper helt opp ja, får ikke trykt på noe :(

8572642[/snapback]

Prøv igjen :p

Lenke til kommentar
Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje.

8572636[/snapback]

8572642[/snapback]

8572686[/snapback]

Går ikke, hvis jeg venter 2 min så kommer det til slutt: "Disconnected From Messenger" .

Lenke til kommentar

8572636[/snapback]

8572642[/snapback]

8572686[/snapback]

Går ikke, hvis jeg venter 2 min så kommer det til slutt: "Disconnected From Messenger" .

8572719[/snapback]

Hørtes merkelig ut :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvordan er det med denne oppdateringen og en gammel Xtreme 2.1 (eller noe lignende) firmware?

8572615[/snapback]

Vet at Xtreme 2.3 funker, så satser på at 2.1 også gjør det.

Lenke til kommentar

det msn systemet var litt dårlig synes jeg. det går ikke ann å endre status (?)

og hvis man har lagt messenger kontaktene i grupper fra pc'n så ligger de ikke i grupper på xboxen, de ligger bare i en stor haug.

men kommer uansett aldrig til å bruke den funksjonen så for meg så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar

Updaten her var en stor skuffelse for min del:

Ja MSN er med... men

- Du MÅ bruke mailen du har registrert Gamertaggen din på.

- Registrerte du deg som under 18år første gangen kan du ikke få MSN før MS fikser slik at du kan, noe som kan ta flere mnd.

- Ingen videosamtale, eller gruppesamtaler....

- Ingen Gruppering av kontakter.

- Kan man velge hva man skal hete?

VideoKodec?

- Joda, men er ikke mange som bruker disse type filer bortsett fra noen Anime-serier...

- Gi meg divX støtte så er jeg fornøyd!

+ Achievements-popupen

+ Marketplace bladet (kanskje litt merkelig plassert, menmen)

+ Istedenfor "play Game" står det nå navnet på spillet osv.

Lenke til kommentar
Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn?

Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg.

Nop, det kan du ikke ha gjort.

Fordi første ganger du registrerte deg på Xbox Live, hvis du da registrerte deg som under atten måtte du også registrere en "parent" som var over 18, dvs at du ble tagget som "child".

Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN.

Lenke til kommentar
Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn?

Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg.

Nop, det kan du ikke ha gjort.

Fordi første ganger du registrerte deg på Xbox Live, hvis du da registrerte deg som under atten måtte du også registrere en "parent" som var over 18, dvs at du ble tagget som "child".

Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN.

8573559[/snapback]

hmm, jeg gjorde det kanskje før jeg oprettet kontoen da.

gjorde det da jeg kjøpte xboxen siden jeg ikke ville være merket som "child"

Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN
Akkurat det suger jo bigtime, hvorfor er det slik? en glipp fra Microsoft sin side? Endret av marius90
Lenke til kommentar
Prøvde å spille av en *.MP4 video som boxen fant, men den ville ikke bli spilt av, merkelig..

8572130[/snapback]

Lastet du ned oppdateringen? Du må laste ned en media oppdatering separat.

Virket for meg, anime på 360en! :D

8572326[/snapback]

Hvor??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...