Mala Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har mine kontoer her og der knyttet opp til samme adresse, så her funker alt slik det skal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvordan er det med denne oppdateringen og en gammel Opa Xtreme 2.1 (eller noe lignende) firmware? Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det måtte selvfølgelig ikke gå på skinner når en slik oppdatering skulle komme. Får bare håpe at dette vil bli rettet på... -Pixi 8572476[/snapback] Samma her, Lastet ned oppdateringen nå, gikk helt fint til jeg skulle logge på og da frøs den seg. Fryser når jeg skal gå inn på venner å, men ikke ellers.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje. 8572636[/snapback] Stopper helt opp ja, får ikke trykt på noe Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje. 8572636[/snapback] Stopper helt opp ja, får ikke trykt på noe 8572642[/snapback] Prøv igjen Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje. 8572636[/snapback] Stopper helt opp ja, får ikke trykt på noe 8572642[/snapback] Prøv igjen 8572686[/snapback] Går ikke, hvis jeg venter 2 min så kommer det til slutt: "Disconnected From Messenger" . Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nja sikker på at den fryser heilt? Tok ein liten stund for meg å logge inn/åpne samtale med ein kamerat. Men den fraus ikkje. 8572636[/snapback] Stopper helt opp ja, får ikke trykt på noe 8572642[/snapback] Prøv igjen 8572686[/snapback] Går ikke, hvis jeg venter 2 min så kommer det til slutt: "Disconnected From Messenger" . 8572719[/snapback] Hørtes merkelig ut Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Marced place bladen funka fett da =) Synd at de ikke slengte inn Video markedplace også i bladen, da blir det litt lettere for oss med US kontoer også =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvordan er det med denne oppdateringen og en gammel Xtreme 2.1 (eller noe lignende) firmware? 8572615[/snapback] Vet at Xtreme 2.3 funker, så satser på at 2.1 også gjør det. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det msn systemet var litt dårlig synes jeg. det går ikke ann å endre status (?) og hvis man har lagt messenger kontaktene i grupper fra pc'n så ligger de ikke i grupper på xboxen, de ligger bare i en stor haug. men kommer uansett aldrig til å bruke den funksjonen så for meg så spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn? 8573493[/snapback] Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Updaten her var en stor skuffelse for min del: Ja MSN er med... men - Du MÅ bruke mailen du har registrert Gamertaggen din på. - Registrerte du deg som under 18år første gangen kan du ikke få MSN før MS fikser slik at du kan, noe som kan ta flere mnd. - Ingen videosamtale, eller gruppesamtaler.... - Ingen Gruppering av kontakter. - Kan man velge hva man skal hete? VideoKodec? - Joda, men er ikke mange som bruker disse type filer bortsett fra noen Anime-serier... - Gi meg divX støtte så er jeg fornøyd! + Achievements-popupen + Marketplace bladet (kanskje litt merkelig plassert, menmen) + Istedenfor "play Game" står det nå navnet på spillet osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn? Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg. Nop, det kan du ikke ha gjort. Fordi første ganger du registrerte deg på Xbox Live, hvis du da registrerte deg som under atten måtte du også registrere en "parent" som var over 18, dvs at du ble tagget som "child". Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hva i helvete er pointet med at vi under 18 ikke får bruke msn? Det går jo ann å logge seg inn på windows live id kontoen sin fra pc'n også endrer man bare fødselsdato til f.eks 1988. Det gjorde jeg. Nop, det kan du ikke ha gjort. Fordi første ganger du registrerte deg på Xbox Live, hvis du da registrerte deg som under atten måtte du også registrere en "parent" som var over 18, dvs at du ble tagget som "child". Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN. 8573559[/snapback] hmm, jeg gjorde det kanskje før jeg oprettet kontoen da. gjorde det da jeg kjøpte xboxen siden jeg ikke ville være merket som "child" Selv om du i ettertid blir over 18 år så er du fremdeles merket som "child" og får ikek tilgang til MSN Akkurat det suger jo bigtime, hvorfor er det slik? en glipp fra Microsoft sin side? Endret 9. mai 2007 av marius90 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøvde å spille av en *.MP4 video som boxen fant, men den ville ikke bli spilt av, merkelig.. 8572130[/snapback] Lastet du ned oppdateringen? Du må laste ned en media oppdatering separat. Virket for meg, anime på 360en! 8572326[/snapback] Hvor?? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er jævlig dårlig planlagt av MS å ikke skjønne at personer etter hvert kommer til å bli 18 år! Går det an å slette konto, kjøre inital setup eller noe, for så å lage ny konto og trykke recover gamertag? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du kan vel alltids gjøre det ja, men da mister du jo den profilen du hadde. Det vil ikke jeg - med mine 6000 i gamerscore, venner og hele pakka... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Spørsmålet er om det vil funke. Har ikke noe i mot å miste gamerscooren, og vennene mine har jeg ikke kontakt med lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå