PsykoRage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) jeg fatter ikke hva dere stresser å griner over.. Det er jo bare msn på konsollen ? whats the big deal ?? hva er det som er så bra med det, du har jo msn driten på dataen hvorfor skal en drive å dra det inn i konsollen ? hvor har det blitt av gaming spiriten blant folket.. 8571843[/snapback] Man vil ha MSN på boxen pga at det er helt unødvendig å sette på pc'en bare for å si "hei" til en kompis liksom... 8571872[/snapback] Skal jeg si hei til en kompis, så sender jeg heller en sms!! 8571896[/snapback] Hva om man ikke har tlf da, eller man ikke har penger på kortet? Det der var bare usaklig. Endret 9. mai 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skrudde på konsollen og fikk beskjed om oppdatering Ingen venting BTW: Backups virker enda Kjører med Samsung M28 Firmware 5.2 Testet med Uefa CL 8571643[/snapback] Testa å spele online ? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skal jeg si hei til en kompis, så sender jeg heller en sms!! 8571896[/snapback] Helt enig! Faktisk har jeg ikke prøvd MSN i mer enn kanskje 20 min til sammen gjennom årene, brukte mye mIRC før... men vokste fra det også! Updaten gikk fint på en Jan 06 maskin, heller aldri hatt noen problemer! Håpte Forza 2 demoen kom for de som hadde updated, men... nei! Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) jeg fatter ikke hva dere stresser å griner over.. Det er jo bare msn på konsollen ? whats the big deal ?? hva er det som er så bra med det, du har jo msn driten på dataen hvorfor skal en drive å dra det inn i konsollen ? hvor har det blitt av gaming spiriten blant folket.. 8571843[/snapback] Man vil ha MSN på boxen pga at det er helt unødvendig å sette på pc'en bare for å si "hei" til en kompis liksom... 8571872[/snapback] Skal jeg si hei til en kompis, så sender jeg heller en sms!! 8571896[/snapback] Hva om man ikke har tlf da, eller man ikke har penger på kortet? Det der var bare usaklig. 8571912[/snapback] var ikke ment som usaklig, bare at jeg skjønner ikke helt den store hypen med msn på xbox live... Som noen andre sier også: Hvor er det blitt av gamerne? Holder det ikke med å sende meldinger som en allerede kan?? både voice og tekst! Endret 9. mai 2007 av Vee75 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Herregud så mye kverulering og barnslighet man kan finne på et forum altså. Er du ikke interessert i MSN trenger du ikke å poste her og si det. Det handler for øvrig om tilgjengelighet. Jeg kan ikke sitte på X360'en og pc'en samtidig. Nå som jeg har fått msn på boxen kan jeg prate med msn-vennene mine mens jeg sitter å spiller, selv om de ikke har en 360... Endret 9. mai 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) HELVETTE!!"Windows Live Messenger is not available from a Windows Live Child Account" Det betyr rett og slett at jeg aldri får brukt MSN på xboxen? For jeg har tenkt meg om litt her, og den mailen jeg har Xbox på har fødselsdato 5 Juli 1988, altså snart 19 år. MEN, Xboxen vil ikke gi meg tilgang uansett ettersom jeg har en "parent" på Xbox Live som henger over meg... Denne "parenten" lagde jeg selv... EDIT. var feil dato Endret 9. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Lakus har tydeligvis ikke fulgt godt nok med i mattetimen... Endret 9. mai 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Noen som har testet de nye video-funksjonene/codec-støtte? Endret 9. mai 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Prøvde å spille av en *.MP4 video som boxen fant, men den ville ikke bli spilt av, merkelig.. Lenke til kommentar
randommonk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøvde å spille av en *.MP4 video som boxen fant, men den ville ikke bli spilt av, merkelig.. 8572130[/snapback] Har samme problem selv :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lakus har tydeligvis ikke fulgt godt nok med i mattetimen... Sjekk den nå og si det samme Var feil dato. Da er spørsmålet, hvordan i helvette får jeg bort den "parenten"? Man skal jo også kunne se "reklame" på Dashbordet når man er over 18 right? Jeg ser ingen ting... Windows Live ID'en er jo født 5 juli 1988 så skjønner ikke en dritt jeg Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøvde å spille av en *.MP4 video som boxen fant, men den ville ikke bli spilt av, merkelig.. 8572130[/snapback] Lastet du ned oppdateringen? Du må laste ned en media oppdatering separat. Virket for meg, anime på 360en! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Oppdatering på PC, da? Kan man bruke headsetet til å prate med folk på MSN? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ok, akkurat vært inne på xbox.com forumet nå (som kommer til og koke totalt over om ikke lenge) og der er det maange som har samme problemet.. Hele greia er at hvis du har en profil som er "child", dvs at då du registrerte deg første gang så registrerte du deg som under 18 år og da måtte du lage/registrere en "parent account/en person som er over 18" som skal "passe på deg".... Der starter problemene, fordi den "child" greia GÅR IKKE BORT! Så du kommer aldri inn på MSn via xboxen, du får heller ingen "reklame" i dahbordet eller noen andre ting som adults" får. Dette problemet har vært siden X360 kom ut men MS har ikke giddet og reparere det fordi de sier: "We are taking care of our child users" Microsoft! Jeg er ikke en "Child" lenger og vil ikke ha en barnehagetante hengende over meg! Gi oss valget til og fjerne "parent" nå! Og hvorfor sette en sånn idiotisk grense på xboxen når MSN har 13års grense på PC? MS... Making Life Worse.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ok, akkurat vært inne på xbox.com forumet nå (som kommer til og koke totalt over om ikke lenge) og der er det maange som har samme problemet.. Hele greia er at hvis du har en profil som er "child", dvs at då du registrerte deg første gang så registrerte du deg som under 18 år og da måtte du lage/registrere en "parent account/en person som er over 18" som skal "passe på deg".... Der starter problemene, fordi den "child" greia GÅR IKKE BORT! Så du kommer aldri inn på MSn via xboxen, du får heller ingen "reklame" i dahbordet eller noen andre ting som adults" får. Dette problemet har vært siden X360 kom ut men MS har ikke giddet og reparere det fordi de sier: "We are taking care of our child users" Microsoft! Jeg er ikke en "Child" lenger og vil ikke ha en barnehagetante hengende over meg! Gi oss valget til og fjerne "parent" nå! Og hvorfor sette en sånn idiotisk grense på xboxen når MSN har 13års grense på PC? MS... Making Life Worse.... 8572399[/snapback] Så hvis jeg vil bruke "laland360 n0n" (hvor jeg akkurat har kjøpt 12mnd Xbox Live gold og har snaut 4.5k gamerscore) så bare "that aint gonna happen"? : Da må jeg lage en ny konto? jiiz.. Nå dèt var ett veldig (merk: sarkasme) stort sjakktrekk av MS! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så hvis jeg vil bruke "laland360 n0n" (hvor jeg akkurat har kjøpt 12mnd Xbox Live gold og har snaut 4.5k gamerscore) så bare "that aint gonna happen"? : Yess det stemmer Bra MS! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det måtte selvfølgelig ikke gå på skinner når en slik oppdatering skulle komme. Får bare håpe at dette vil bli rettet på... -Pixi Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så hvis jeg vil bruke "laland360 n0n" (hvor jeg akkurat har kjøpt 12mnd Xbox Live gold og har snaut 4.5k gamerscore) så bare "that aint gonna happen"? : Yess det stemmer Bra MS! 8572466[/snapback] Sa de noe om dette på forhånd? Kan ihvertfall ikke huske og ha lest noe om det. Uansett er det kjipt og fortsatt måtte bruke en pc for msn, når man har denne muligheten inne! Er det ingen mulighet for og fjerne "parent" accounten og endre alderen på hotmailen? Har ihvertfall endret alderen før, for og få tilgang til reklamen på andre accounter. Det har jo forøvrig virket greit. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Slapp av barn (def. av personer under 18år). Onkel MS kommer sikkert til å gjøre noe :!: Endret 9. mai 2007 av anolop Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, det blir ihvertfall mye mer ramaskrik nå. Det var ikke så mange som klaget over at de ikke fikk se reklame. Men msn er jo endel mer utbredt i den yngre delen av befolkningen. Tror ikke MS har råd til å sitte på gjerdet nå og si at de tar vare på barna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå