Gå til innhold

Dashboard Update på mandag (7. mai)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

8571511[/snapback]

*snip*

8571547[/snapback]

Nope.

If you log out and then back in again, this won’t force the update…it will only anger people on your friends list who will see you sign in, then out, then in, then out …

Be patient, everyone will eventually receive the update

Lenke til kommentar

Se her ja. Endelig kom oppdateringen :D

Da får vi bare håpe Forza2 kommer også nå da. Kanskje de venta til Dashboardet var oppdatert?

Kjipt at jeg ikke er hjemme før kl 22 i kveld da :(

-Pixi ;)

EDIT: leifarn

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Hmm...det er en måte å ordne det på, les om det her: http://www.fearthenoob.com/tuts/liveidgt/

Så har det seg sånn at jeg ikke vil miste alle Achievementsene mine og alt!

Jeg har 2 mailer, en mail som er registrert på MSN, og en som er registrert på Xbox.

Jeg vil ha Xbox og MSN kontoene til og ha samme mail, for å få til det så må jeg bytte mailen på Xbox kontoen til samme mailen som er på MSN kontoen.

Men så enkelt er det ikke.

For det første så lagde jeg en Xbox konto en gang for lengelengelenge siden med MSN kontoen min, noe som vil si at jeg har en Xbox konto med samme mail på både MSN og Xbox, men den har jeg aldri brukt til og spille med, den har ikke Gold membership, ingen venner, "gfshbhsg" som navn og ingen Achievements.

Det vil da si at jeg har en mail som er registrert på både Xbox og på MSN, og en som er registret på bare Xbox.

Og siden MS ikke "resirkulerer" Gamertags kan jeg ikke bare stenge dem og bytte navn på den som har mail til både MSN og Xbox til Lakuspakus.

Hvis noen skjønte det skjønner de også problemet mitt, og det suger skikkelig!

Til noe jeg fant ut nå!

HELVETTE!!

"Windows Live Messenger is not available from a Windows Live Child Account"

Hva faen er det for noe tull?? Når ble det 18 års grense på MSN?

Og har vært inne på setting for xbox live og det går ikke ann å skifte på noe, man må rett og slett være 18 år for å bruke MSN! Dritt!

Burde da F være "parents" sitt valg om den personen på under 18 skal få lov til og bruke MSN eller ikke!

Noen måte og lure dette på? Går det ann og bytte alderen noe sted?

Hva skjer dagen jeg faktisk blir 18 da? (om 2 mnd) Vil "Parent-kontoen" bli borte da eller?

Temmelig dårlig MSN integrering!

Først kan man ikke bruke den mailen man vil, og vil tippe det er ett par millioner som har forskjellige mailer til Xbox Live og Live Messenger.

Og så MÅ man ha fylt 18... BS!

Lenke til kommentar

jeg fatter ikke hva dere stresser å griner over.. Det er jo bare msn på konsollen ? whats the big deal ?? hva er det som er så bra med det, du har jo msn driten på dataen hvorfor skal en drive å dra det inn i konsollen ? hvor har det blitt av gaming spiriten blant folket..

Lenke til kommentar
jeg fatter ikke hva dere stresser å griner over.. Det er jo bare msn på konsollen ?

Se neste svar.....

whats the big deal ??

The Big Deal er at når de gir ut noe forventer jeg faenmeg at det skal fungere nesten like godt som originalen, men neida, her er det aldersbegrensninger +++

hva er det som er så bra med det, du har jo msn driten på dataen hvorfor skal en drive å dra det inn i konsollen?

Fordi det er Gadget faktor, morsomt, lettvint, integrerer mer inn i konsollen på en veldig lettvin måte, noe som er positivt. + masse annet.

hvor har det blitt av gaming spiriten blant folket..

Spør folka som kjøpte PS3....

Og hvis du ikke griner over det, ikke grin over at vi griner, det er bare irriterende.

Lenke til kommentar
jeg fatter ikke hva dere stresser å griner over.. Det er jo bare msn på konsollen ? whats the big deal ?? hva er det som er så bra med det, du har jo msn driten på dataen hvorfor skal en drive å dra det inn i konsollen ? hvor har det blitt av gaming spiriten blant folket..

8571843[/snapback]

Man vil ha MSN på boxen pga at det er helt unødvendig å sette på pc'en bare for å si "hei" til en kompis liksom...

Lenke til kommentar

8571843[/snapback]

Man vil ha MSN på boxen pga at det er helt unødvendig å sette på pc'en bare for å si "hei" til en kompis liksom...

8571872[/snapback]

Skal jeg si hei til en kompis, så sender jeg heller en sms!!

Lenke til kommentar

Ikke funket den tutorialen og jeg må visst være 18 for og prate med vennene mine.

Jeg vil ha èn mail til msn m/alle kontaker der og èn til "bedre vennen / spillvenner" på gamertag-mailen. Damn you, Microsoft! (sagt med sånn sint gude-stemme)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...