-mads Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe denne bærbare. Eneste som hindrer meg er at jeg vil ha 2048 MB Ram. Men hvilken RAM skal jeg kjøpe? (Fint om dere legger ved en link her!) Og en ting til; hvordan setter jeg inn ny RAM? (Hvis dere gidder hadde det vært bra med bilder!) Endret 5. mai 2007 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis det ikke sitter 2x512mb ram i den maskinen allerede så er det en kurant sak, ser det er plass til 2 gb (2x1024) men hva er innstallert nå? Kun 2 ramslotter, det bør du sjekke opp først. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Passer denne til data'en nevnt i første post? Lenke til kommentar
Emla Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis du titter nedover på siden du linket til først, finner du anbefalt tilbehør til maskinen, også minne. Du kan også bruke minnevelgeren Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei! Dette står under specs: RAM 1 GB (installert) / 2 GB (maks.) - DDR II SDRAM - 667 MHz ( 1 x 1 GB ) Så da burdedet ikke bli noe problem med en ram brikke til Denne burde passe: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå