comcom Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Som emnetittelen sier, så er jeg ute etter en funksjon, som kan vise hvor mange som er inne på min side til enhver tid. Dette "tallet", (Anntall besøkende) Skal kunne sees på siden. Noe slikt som: Det er nu 20 besøkende inne på denne siden. Om noen forsto hva jeg mente, og veit hvordan man gjør dette, er jeg evig takknemlig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hadde du søkt så ville du funnet svaret fort.. Men jeg tror du må i et server-side språk (f. eks PHP) Lenke til kommentar
comcom Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Hadde du søkt så ville du funnet svaret fort.. Men jeg tror du må i et server-side språk (f. eks PHP) 8538204[/snapback] Jeg søkte ikke. Det var derfor jeg spurte hær.. Veit det er noe ekspertise innen området her i forumet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja.... soke?? http://forumsok.moo.no [/whine] Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Det blir vell slik som Anders-Moen skriver. Du må bruke et server-side språk slik som f. eks. PHP. Det er ikke meg bekjent en slik funksjon ved hjelp av HTML. Edit: Og for å henge meg på; SØK! Endret 4. mai 2007 av KimS Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bare spør i denne tråden... Er det mulig å få en litt avansert hitc-ounter i html som teller antall hit fra unike ip'er og logger dato+tid? Gjerne en som logger for alle sidene, ikke bare forsiden/hovedsiden. Lenke til kommentar
comcom Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Gleder meg like mye hver gang jeg drister meg tel å stille et spørsmål hær i forumet... Veit aldri korsen nedlatende svar man får tilbake. Ha en strålende helg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ikke meningen a virke nedlatene, men det var akuratt en trad om akuratt det samme sporsmalet. Og da finner du jo alle sporsmalene dine i den traden, istedenfor a starte en ny trad om akuratt det samme spm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå