olar0701 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Tre litt forskjellige portretter. Hva fungerer, hva fungerer ikke. Familiealbum materiale eller hva? Endret 4. mai 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Synd med den skyggen i ansiktet til damen. Ellers var ikke blikkene helt etter boken. Hva det tredje bildet angår, er skjorten litt for overeksponert. Jeg likte definitivt best det andre bildet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Bilde nr. 1 har en historie Alle så til forskjellige kanter og jeg ba samtlige se på ett spesifikt punkt. Selfølgelig misforstod noen og moren peker for å klargjøre. Dessverre førte det til masse skygge i ansiktet hennes. Mener likevel at dette bildet ble bedre enn de andre jeg tok som var standard etter boken Nr. 3 har en noe utbrent skjorte, solen var sterk og jeg brukte blitz for å unngå undereksponert ansikt. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg synes bilde nr.1 her var det beste, som påpekt ikke helt etter boken og en litt forstyrrende skygge, men artige uttrykk på mange av modellene som gav bildet mer liv en et vanlig bilde "oppstilt etter boken". Uten skyggen og med litt mer blikkontakt med hun i venstre bildekant ville det vært et topp bilde, nå er det "bare" meget godt:) Endret 4. mai 2007 av joostein Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva i all verden har du gjort med ansiktet til moren, glemt å dra over med en brush eller noe? ser sånn ut, går en kant mellom hennes hode og hodet til datteren (?) under. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Hva i all verden har du gjort med ansiktet til moren, glemt å dra over med en brush eller noe? ser sånn ut, går en kant mellom hennes hode og hodet til datteren (?) under. 8538561[/snapback] Godt observert, dårlig photoshop arbeide ja.. Får nok finne frem raw-fila og prøve igjen Lenke til kommentar
jammi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nr 2 (biljardmannen) likte jeg godt. De andre er supre til familiealbumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå