Gå til innhold

Bildekritikk - 3 bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Synd med den skyggen i ansiktet til damen. Ellers var ikke blikkene helt etter boken. Hva det tredje bildet angår, er skjorten litt for overeksponert. Jeg likte definitivt best det andre bildet.

Lenke til kommentar

Bilde nr. 1 har en historie :) Alle så til forskjellige kanter og jeg ba samtlige se på ett spesifikt punkt. Selfølgelig misforstod noen og moren peker for å klargjøre. Dessverre førte det til masse skygge i ansiktet hennes. Mener likevel at dette bildet ble bedre enn de andre jeg tok som var standard etter boken

Nr. 3 har en noe utbrent skjorte, solen var sterk og jeg brukte blitz for å unngå undereksponert ansikt.

Lenke til kommentar

Jeg synes bilde nr.1 her var det beste, som påpekt ikke helt etter boken og en litt forstyrrende skygge, men artige uttrykk på mange av modellene som gav bildet mer liv en et vanlig bilde "oppstilt etter boken". Uten skyggen og med litt mer blikkontakt med hun i venstre bildekant ville det vært et topp bilde, nå er det "bare" meget godt:)

Endret av joostein
Lenke til kommentar
Hva i all verden har du gjort med ansiktet til moren, glemt å dra over med en brush eller noe? :p ser sånn ut, går en kant mellom hennes hode og hodet til datteren (?) under.

8538561[/snapback]

Godt observert, dårlig photoshop arbeide ja.. Får nok finne frem raw-fila og prøve igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...