Lord_Revan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det noen andre MM fans her? Har vært hekta i flere år, en svært innflytelsesrik gitarist for meg! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ah. Må innrømme at jeg ikke har hørt allverden, men på lange bilturer hender det at jeg og pappa slenger på en samleplate. Hey, det er jo noe. Jeg må si at han kunne seg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har vel et album fra han liggende. Sangen "Den du veit", syns jeg er konge vertfall. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg liker veldig godt "Carmen", rett og slett en nydelig sang. Ellers har jeg egentlig ikke hørt så mye av ham, men jeg har et godt inntrykk. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg liker veldig godt THC og Engel av ham... Det meste fra ham er jo veldig bra. Synd at vi ikke får mer fra den fronten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvis artister skal ha sin egen tråd, må tråden være mer gjennomført. Tråden må inneholde minst: 1) Informasjon om artisten 2) Diskografi 3) Gjerne bilder, triviell informasjon osv (ikke obligatorisk) Oppfylles disse kriteriene, vil tråden få leve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå