FpsStu Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hallois! Hvilken av disse ville dere valgt? Fronter labs NexIIe med 256mb (2000kr) Jazpiper D64(mb)U + 1stk 128mb kort (1500kr)2stk 128mb kort (2000kr) Napa 380MCD 1000kr + 100kr pr 2gb musikk... Jeg elsker designet på Nex'en, men den er relativt dyr... Er vant til jazpiper, liker billige kort, liten Napan er billigst i drift med oppladbare batterier og cd på 195mb for 10kr... Men den er så stor... Tenk deg selv i mine sko... Får maks lån og stipend... Har brukt opp alt lån og stipend fra august til desember... har igjen 2800kr av desember... snart bursdag... LITE PENGER!!! Hvilken ville du valgt??? TENK PÅ STØRRELSEN OG DESIGNET PÅ SPILLEREN! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Her er en knallspiller for deg. Eneste er at den koster 2695,- (komplett butikk http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl ). Spilleren en liten, omtrent som en Sony Ericsson T600, og veier ingenting (40g). Innebygd 256MB minne (kan ikke bygges ut) og utrolig enkel å bruke. Jeg får ca. 10 timer spilletid på 1 stk. AAA-batteri. Den har itillegg innebygget FM radio og diktafon (kan spille inn veldig mange timer med tale på den...) Minnet deles opp i 4 "album" slik at du lettere finner de sangene du vil høre på. Absolutt en spiller jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 vanskelig,personlig syns jeg spillere med hardisk på flere giga er mye bedre men en av dem må vel si nex`en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå