This is Thomas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Premium er absolutt det beste valget. Jeg spiller forresten på "vanlig" tv og 32" hd-klar om hverandre, og det å spille på den "vanlige" har for min del absolutt ingenting å si på spilleopplevelsen. Grafikken er god uansett den. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Når kommer Xbox 360 Elite til Norge ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Når kommer Xbox 360 Elite til Norge ? 8552271[/snapback] November sier ryktene, ingenting offisielt har blitt annonsert enda. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 PC skjerm med VGA kabel > CRT TV Det er nå min mening. Koster ikke veldig mye for en slik kabel, og jeg har ingenting i mot å sitte ved et skrivebord å spille X360 istedenfor i en lenestol/sofa. Og det er en ganske drastisk forbedring i kvalitet. Det ble nevnt at de som tror det kanskje lurer seg selv litt. Er kanskje litt motsatt vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå