Maniche Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 det dere har sett av filmer/bilder, sies å VÆRE FRA DX9!! fra nettstedet incrysis.com; "Almost everything you've seen so far has been DX9, which means that Crysis will look absolutely awesome in DX9 as well!" hvis jeg ikke tolker detta riktig så si ifra, men sier ikke han at "det du har sett til nå er fra dx9, som betyr at det vil se/bli like tøft som i dx10" ??? noen innspill? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) det dere har sett av filmer/bilder, sies å VÆRE FRA DX9!! fra nettstedet incrysis.com; "Almost everything you've seen so far has been DX9, which means that Crysis will look absolutely awesome in DX9 as well!" hvis jeg ikke tolker detta riktig så si ifra, men sier ikke han at "det du har sett til nå er fra dx9, som betyr at det vil se/bli like tøft som i dx10" ? noen innspill? 8537724[/snapback] Du har nok tolket det litt feil ja. DX9 vil ikke se like tøft/bra ut som DX10, men det vil se bra ut fordet, men ikke like bra. Dessuten er det også mange dx10 videoer/bilder ute, så alt er ikke dx9 nei. Jeg tror selv at forskjellen vil bli omtrent som fra High til Very High eller no sånt. Endret 4. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Han sier: Det meste du har sett av har vært DX9, noe som betyr at Crysis vil se utrolig ut i DX9 også. Mao Han sier ikke at det blir like godt i DX9, som DX10, men at det blir utrolig bra der også. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Han sier: Det meste du har sett av har vært DX9, noe som betyr at Crysis vil se utrolig ut i DX9 også. Mao Han sier ikke at det blir like godt i DX9, som DX10, men at det blir utrolig bra der også. 8537778[/snapback] thankz, bra vi fant ut av det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Her kan du se forskjellen fra DX9 til DX10 i age of conan. forskjellen vil vel bli no sånt no i Crysis også kanskje, Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Her kan du se forskjellen fra DX9 til DX10 i age of conan. forskjellen vil vel bli no sånt no i Crysis også kanskje, 8537814[/snapback] det er jo tross alt fra et anna spill, men hvis du ser på bakken, så ser du parralax'en på "dx10" bilde, men du ser det ikke på "dx9" bilde... detta er rart siden spill som splintercell HAR parralax( og det er et dx9 spill?), mens på aoc så har det det "ikke" Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Et annet spill, ja, men du får et innblikk på hva DX10 gjør. Vil nok bli slike forandringer i Crysis også. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Et annet spill, ja, men du får et innblikk på hva DX10 gjør. Vil nok bli slike forandringer i Crysis også. 8538284[/snapback] jepp Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) nope Crysis er et DX9 spill med noe DX10 kode som tillegg, hovedsaklig for ytelse forbedringer. In general, we utilize the new interface of D3D10 to get better performance. We also use geometry shaders with texture arrays to accelerate shadow map and particle generation. [...] If you have a high-end DX9 card with an equal level of CPU and memory--basically today's "gamer rig"--you will enjoy Crysis with close-to-D3D10 fidelity. Don't forget that for a long time, we ran the game only on DX9 hardware, even though people thought it was D3D10. - Cevat Yerli, Crytek Endret 4. mai 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er vel også helst ytelsesforbedringer DX10 gir over DX9 i første omgang også. Disse forbedringene kan da gjøre at man har råd til flere effekter som vil gi litt bedre grafikk. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er vel heldst bare ytelsesforbedringer med DX10 i dag ja (crysis) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg håper de ikke har parallax mappet hele bakken i AoC, fordi det ser helt jævlig ut fra enkelte vinkler... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg håper de ikke har parallax mappet hele bakken i AoC, fordi det ser helt jævlig ut fra enkelte vinkler... 8543842[/snapback] Som alle andre teksturing triks.. Bruk av steep parallax mapping gjør dog at det ikke ser så falsk ut ved lave/flate vinkler. http://graphics.cs.brown.edu/games/SteepParallax/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå