A14 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei i ste prøvde jeg å lagre halo 2 på en xbox 1 jeg har duox 2 og unleash eller va det heter dash men jeg fikk bare error 112 når jeg prøvde å backe de up hva betyr det? Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Prøv å google den eksakte feilmeldingen og se om du finner noe til hjelp - sikkert noen andre som også har hatt det problemet da. http://www.google.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg har også kopiert Halo 2 til harddisken på min gamle godboks, men jeg bruker dashbordet EvolutionX. Du har UnleashX. Hvilket program (software) er det du bruker til å lage back-uppen med? F.eks. dvd2xbox Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg bruker bare UnleashX og der står det copy game disk... det gikk fint med halo men da jeg satte inn halo 2 og trykte på copy game disk starter de i ett eller to sekunder så står det plutselig sånn error Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er du sikker på at du har plass på harddisken, da? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Er du sikker på at du har plass på harddisken, da? 8538937[/snapback] nei egentlig ikke men det er de første spillet jeg lagrer da de bør jo vere blass til mer enn ett spill...? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvor stor harddisk har du i da? Bruker du den orginale kanskje? Da har du nok gått tom for plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Den originale er på 8 giga, kanskje de nyere versjonene har litt større? Med alt av system-filer og diverse har du cirka 4gb på E-disken, det vil si at du har plass til ca. ett spill. Kan hende at Halo 2 er for stort... Endret 5. mai 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
A14 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 vet noen om ett sted jeg kan skaffe en større disk til en rimelig penge da? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Spørs jo hvor stor du vil ha og hva du synes er en "billig penge". De fleste harddisker gir mye for pengene for tiden, kanskje med unntak av de aller største. Husk å kjøpe en 3,5'' IDE-disk (ikke SATA). Lenke til kommentar
A14 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 ok er litt dåli på slike ting... har du en link eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Å bytte harddisk på xboxen er ikke bare bare. Glupt å få hjelp av en som kan det. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 er det ikke bare å sette den inn å låse den og så kopiere programene fra gamle disken til den nye da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå