A14 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei jeg lurer på å kjøpe meg en daelim roadwin, 04 modellen er litt billigere en 05 + at alle 05 modellene samler seg rundt oslo og det er litt langt fra der jeg bor... Så lurte jeg på om noen vet hva de dekselet som er festa på bøyla under motoren på 05 modellen heter? jeg mener jeg har hørt at det er mulig å få noe slik på 04 mod. og? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kan jo se på denne servicemanualen jeg fant, mulig den står der. Men jeg vet ikke hvor gammel den er, så det kan være du sløser tiden din! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Cat-killer/under-tray? Synes Daelimen er mye kulere med et slikt deksel under, så det må du i såfall skaffe deg ja! Lenke til kommentar
A14 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Cat-killer/under-tray? Synes Daelimen er mye kulere med et slikt deksel under, så det må du i såfall skaffe deg ja! 8547233[/snapback] er helt enig skal prøve å skaffe et ja Til legg... er det foresten noen som vet hvor jeg kan finne det? Endret 6. mai 2007 av A14 Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har noen et bilde med det cat-killer/under-trayet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå