Gå til innhold

hva hendte mellom ca: 19.00-20.30?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne er forøvrig feilpostet, hardware.no var ikke nede men diskusjon.no ergo "Tilbakemeldinger om forumet".

 

Jeg kom borti en feil når jeg skulle oppdatere en gammel post, testet i testposter men samme feil dukket ikke opp. Bestemte meg for å si fra til Ueland som oppdaget en feil med databasen som forårsaket problemet jeg hadde blant annet.

Lenke til kommentar

Er det et lignende problem med prisguidedatabasen?

Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! :hrm:

Er jo treigere enn med analog modem nå!

 

PS. Når den etter 5-10 min.(eller mer) var ferdig å laste, var det bare ei blank side... :ermm:

Lenke til kommentar
Er det et lignende problem med prisguidedatabasen?

Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! :hrm:

Er jo treigere enn med analog modem nå!

 

Hei, opplever du dette hele tiden, eller kun denne gangen midt på natten? Det kan ha sammenheng med prisoppdatering, men tidspunktet gjør at jeg får det ikke helt til å stemme.

Lenke til kommentar
Er det et lignende problem med prisguidedatabasen?

Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! :hrm:

Er jo treigere enn med analog modem nå!

 

Hei, opplever du dette hele tiden, eller kun denne gangen midt på natten? Det kan ha sammenheng med prisoppdatering, men tidspunktet gjør at jeg får det ikke helt til å stemme.

8547302[/snapback]

 

Funker jo greit nå, så det er godt mulig det hadde noe med prisoppdatering å gjøre...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...