skylinepower Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 hvorfor måtte vi være "ute stengte" så lenge? skulle dere oppdatere eller? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Det var nok ueland som hadde vært i serverparken og snubla i noen ledninger igjen.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Forumdatabasen fikk hikke og måtte derfor bli reparert en runde Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Denne er forøvrig feilpostet, hardware.no var ikke nede men diskusjon.no ergo "Tilbakemeldinger om forumet". Jeg kom borti en feil når jeg skulle oppdatere en gammel post, testet i testposter men samme feil dukket ikke opp. Bestemte meg for å si fra til Ueland som oppdaget en feil med databasen som forårsaket problemet jeg hadde blant annet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Åja, da så. Fikk høre det var noe med deg, men hvis det bare var det så er det jo ikek noe ille. Hadde sett fram til en uke med lett TSP mobbing jeg nå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Om du vil henge ut noen, kan du vel henge ut meg for å ha spurt Ueland hva som var feil på det tidspunktet jeg gjorde. Men uantsett ville det blitt oppdaget før eller siden på ene eller andre måten Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det et lignende problem med prisguidedatabasen? Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! Er jo treigere enn med analog modem nå! PS. Når den etter 5-10 min.(eller mer) var ferdig å laste, var det bare ei blank side... Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det et lignende problem med prisguidedatabasen?Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! Er jo treigere enn med analog modem nå! Hei, opplever du dette hele tiden, eller kun denne gangen midt på natten? Det kan ha sammenheng med prisoppdatering, men tidspunktet gjør at jeg får det ikke helt til å stemme. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det et lignende problem med prisguidedatabasen?Skulle inne å sjekke noen tv-kort, men når det tar flere minutter å laste ei side, blir man litt lei! Er jo treigere enn med analog modem nå! Hei, opplever du dette hele tiden, eller kun denne gangen midt på natten? Det kan ha sammenheng med prisoppdatering, men tidspunktet gjør at jeg får det ikke helt til å stemme. 8547302[/snapback] Funker jo greit nå, så det er godt mulig det hadde noe med prisoppdatering å gjøre... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Flyttes til tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg