Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Etter at jeg tuklet med shell32.dll for et par dager siden, kom det bestandig opp feilmeldinger om at ditt og datt måtte avsluttes, og PC-språket gikk fra engelsk til norsk, themet skiftet til Windows Classic, jeg fikk ikke koblet til internett+++, så jeg bestemte meg for å formatere maskina og innstallere XP på nytt. Da jeg satte inn XP-cden og begynte innstallasjonen, kom jeg til det punktet hvor man formaterer maskina. Etter det kopierer den noen filer til partisjonen som Windows skal innstalleres på, og maskinen rebooter seg. Etter at bottscreenen er ferdig, kommer det opp en feilmelding om at Windows prøvde å bruke minne som ikke var der, og at XP ble avsluttet for å hindre skade. Hva må jeg gjøre for å fikse dette? (Helst gratis.) Har en Acer Aspire 5110 med 1gig ram, så det skal jo ikke være noe problem? Takker for hjelp. Endret 5. mai 2007 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bleklager for dobbelpost, men har endret hele det første innlegget, slik at problemet kommer bedre frem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) hvis det ikke hjelper med å formartere igjen så må du kanskje sende den til acer slik at de fikser de det for deg Endret 6. mai 2007 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå