TheIlluminated Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Les her! Ettersom theinquirer/Creative Labs sier, så kan vi kjøpe vidunderkortet i slutten av januar hos Creative. Prisen blir selvfølgelig en del og det blir sikkert å forbli begynnelsesprisen til de andre produsentene hiver seg på. For min del skal jeg vente til Doom3 kommer ut og kanskje heller kjøpe med 9700Pro isteden...den blir ihvertfall å koste ingenting i forhold Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Det der var å få meg opphisset til ingen nytte! For det første: Det ser ut som om Creative kun skal selge det i england (Ups 24% moms i tillegg dersom man bestiller det derifra, eventuellt en fly/fergebillett hvis man tar sjansen på å møte opp i en butikk.. :-? ) For det andre: LITE kvanta... Du rekker ikke å se fargene på esken engang før dom er utsolgt.... Nei... Venter til litt flere aktører er på banen med sine kort... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Opprinnelig skulle det jo ha kommet lenge før jul så å si tidligere enn antatt er kanskje å strekke begrepet noe... <- Helldussan å schtøgge de nye smileys'ene er! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Gleder meg som en ulv med horn til GF FX kommer (Ja de nye smileyene er stygge Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg gir faen, om det koster 7000 kr så kjøper jeg det alikevell Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Alle her har 9700 pro eller bedre uansett, make me wrong... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Alle her har 9700 pro eller bedre uansett, make me wrong... Ja. Jeg gjør. Jeg tror nokk det er et STORT mindretall som har 9700 eller 9700 pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå