Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, var inne på en side for ikke så lenge siden, også skulle jeg streame en film. For å streame måtte jeg laste ned et program, og det gjorde jeg. Det er da den måtte ha havnet der, neede på toolbaren min kommer det alltid opp spam "system alert" om at jeg har virus blabla. men når jeg klikker på iconet kommer det var opp at jeg må kjøpe det. Veldig irriterende, når denne kommer opp blir jeg dratt ut fra spill osv:S Noen som vet hvordan jeg får fjernet det ?

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
avinnstaller det?!

Et veldig bra program for fjerning av spyware er Spybot search and destroy!

8537307[/snapback]

Får ikke fjernet det, kommer opp på toolbaren min, når jeg trykker på det. står det at jeg må kjøpe det osv. Men vil spybot fjerne det ?

Lenke til kommentar
Følg punktene i posten som stealthy linken til. SAS + Hijackthis = :thumbup:

8538371[/snapback]

Beklager, men skjønte ikke noe av det egentli, vet ikke hva SAS eller hijackthis er, men anntar at det er noen slags programmer ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

SAS er et antispyware program, som har mye bedre virusmotor enn de andre fleste anitspyware programmer.

Hijackthis er et program som scanner pc'en i 3 sek og lager en logg. Den legger du ut her, så skjekker vi den og sier hva du kan slette :)

Lenke til kommentar
SAS er et antispyware program, som har mye bedre virusmotor enn de andre fleste anitspyware programmer.

Hijackthis er et program som scanner pc'en i 3 sek og lager en logg. Den legger du ut her, så skjekker vi den og sier hva du kan slette :)

8539027[/snapback]

Flott, har lagt ut logg nå ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...