Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Teste litt her, teste litt der. quote i skjul

TSP

Anbefalte innlegg

Hei på deg =)

Her har vi en quote:

Jeg er dum, sa Bernt Kåre Ullviken fra Stavangers vestkant.

Dette er skjul:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Men hva med quote i skjul? fØLG MED!

Fadern... det gikk jo. Det betyr at det må være et annet problem med posten jeg ikke får oppdatert, men hva? Hmm, tenke, tenke.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gikk jo ypperlig, men hva er problemet i tråden jeg prøver oppdatere? xO Må være engangstilfelle. Slette cache i Opera og håpe på det beste. Kryss fingra Preben! =)

Merkerligste problem jeg har vært borti på de syv kategorier. Får ikke oppdatert tråden med dette selv om cache er slettet og jeg prøver i Interenet Explorer, Firefox står for tur.

Attpåtil får jeg den latterligste feilmld av alle, setter meg ikke på sporet av noe som helst.

Diskusjon.no opplever tekniske problemer, vennligst prøv igjen senere.
Jeg vet tross alt det ikke kan være tilfelle at diskusjon har tekniske --R6B33e0er er s0art, fadern n40 36c2, sorry, num lock, smarteste ever.

Hei, i denne tråden skal diskusjon om hva dere synes om den andre patchen gitt ut til spillet Medieval 2 Total War. Husk at denne tråden hovedsakelig er til diskusjon om erfaringer og meninger om patchen. Om du har noen nyheter vedrørende nye patcher skal dette opplyses om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7402143

Hvis jeg har noe å fortelle om en ny kommende patch, skal jeg poste her da?

Nei, den diskusjonen skal taes i tråden: Post nytt om m2tw sine patcher her (klikk her)

Når kom oppdateringen?

4. Mai 2007, omtrent klokken 16:10

Tidligere informasjon fra før patchen kom ut:

Hvor kan jeg laste ned patchen fra?

En offisiell oppdatering fra Sega og Creative Assembly er ikke kommet, det ligger en versjon ute på nettet, men denne versjonen blir ikke støttet av Sega og CA fordi den inneholder feil som ikke ble oppdaget i tide, les og svaret over.

Hvor stor er patchen?

629MB

Hvordan installerer jeg den?

Patchen er ikke kommet.

Hva er det CA sier er fikset?

http://totalwarcommunity.blogspot.com/2007...tures-list.html

Dette er ingen komplett liste og listen var fremsatt før oppdateringen fant sted. Flere ting har blitt fikset, blant annet Shield bug'n har blitt fikset selv om det ikke står i listen.

Siden det oppsto en del komplikasjoner og vanskeligheter med å fullt implementere "hot seat mode" er dette utsatt til tilleggspakken, for å unngå å utsette patchen lenger.

Begynn å diskutere!

Problem løst! Takk til alle de involverte som fikset feilen... øhm, det vil si Ueland :ph34r:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...