Gå til innhold

nye home screens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så vidt jeg forstår så kan man fra home launche et spill sammen med de i rommet eller i gruppen man er og befinner seg i. Ellers vet jeg ikke om hvordan det er i spill online. Men vil tro at det blir gjennomført der på en litt mer simplistisk måte en home. At home blir som en mal. Sony sier jo at de fleste fynksjonene i home utenom det grafiske og det knyttet til det. Så vil de være tilgjengelige for folk fra XMB, så man trenger ikke starte home for alt.

Blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Gjelder bare for europa denne gangen.

8540760[/snapback]

ehh.. ?

8541055[/snapback]

Jeg svarte S-r-ex, det er kun Europa som har fått home beta.

8541094[/snapback]

Rettelse: Det er bare De i "United States of America" (U.S.A.) som har fått Betatesten. Vi i Norge må vente til Oktober. :cry::(

Lenke til kommentar
Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte.

8547472[/snapback]

Ble den ikke lansert en uke etter eller noe slikt i USA da? Jeg mener å ha lest at begge har fått det nå?

Lenke til kommentar
Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte.

8547472[/snapback]

Ble den ikke lansert en uke etter eller noe slikt i USA da? Jeg mener å ha lest at begge har fått det nå?

8555766[/snapback]

Desverre når det gjelder Europa og konsoll, så tilsier tommelfingerregelen at Europa blir nedprioritert. Håper den ikke slår til i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

8547472[/snapback]

8555766[/snapback]

Desverre når det gjelder Europa og konsoll, så tilsier tommelfingerregelen at Europa blir nedprioritert. Håper den ikke slår til i dette tilfellet.

8556097[/snapback]

What KongRudi said..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...