tidus2k4 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 gleder meg masse til å prøve ut home.. noen heldige j*vler de som har fått beta invite Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 lurer på hva det psp greiene var . det så veldig intresant ut Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 PSP-en blir brukt som en slags meny inni home. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Lurer på en ting om Home... Vil Home fungerere som "menyen" i onlinesystemet på PS3? Er det fra Home man går inn i onlinespill (først fra spillet da såklart) osv? Om noen skjønner spørsmålet mitt såklart... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 så vidt jeg forstår så kan man fra home launche et spill sammen med de i rommet eller i gruppen man er og befinner seg i. Ellers vet jeg ikke om hvordan det er i spill online. Men vil tro at det blir gjennomført der på en litt mer simplistisk måte en home. At home blir som en mal. Sony sier jo at de fleste fynksjonene i home utenom det grafiske og det knyttet til det. Så vil de være tilgjengelige for folk fra XMB, så man trenger ikke starte home for alt. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ok, godt å høre. Får håpe det blir mer integrert onlinesystem som er likt for alle spill. Som Xbox Live. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Invite til Home beta? det har ikke jeg hørt noe om gjelder det bare for US eller er dette for Europa? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Gjelder bare for europa denne gangen. Endret 5. mai 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Gjelder bare for europa denne gangen. 8540760[/snapback] ehh.. ? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Gjelder bare for europa denne gangen. 8540760[/snapback] ehh.. ? 8541055[/snapback] Jeg svarte S-r-ex, det er kun Europa som har fått home beta. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gjelder bare for europa denne gangen. 8540760[/snapback] ehh.. ? 8541055[/snapback] Jeg svarte S-r-ex, det er kun Europa som har fått home beta. 8541094[/snapback] Rettelse: Det er bare De i "United States of America" (U.S.A.) som har fått Betatesten. Vi i Norge må vente til Oktober. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte. 8547472[/snapback] Ble den ikke lansert en uke etter eller noe slikt i USA da? Jeg mener å ha lest at begge har fått det nå? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Interessant.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte. 8547472[/snapback] Ble den ikke lansert en uke etter eller noe slikt i USA da? Jeg mener å ha lest at begge har fått det nå? 8555766[/snapback] Desverre når det gjelder Europa og konsoll, så tilsier tommelfingerregelen at Europa blir nedprioritert. Håper den ikke slår til i dette tilfellet. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 De har begynt å betateste i Europa og USA, ifølge folk som sier de er med.. De startet ca. tre dager før i Europa enn i USA. Er noen smålekasjer på Neogaf-forumet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Såg utruleg tøft ut. Gledar meg til å sjå meir ifrå dette. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er litt frem og tilbake med informasjon om denne betaen.. ign f.eks skriver at betaen kun er tilgjengelig i europa, mens andre sider skriver omvendt.. det er faktisk ikke godt å vite hvem som har fått starte. 8547472[/snapback] Ble den ikke lansert en uke etter eller noe slikt i USA da? Jeg mener å ha lest at begge har fått det nå? 8555766[/snapback] Desverre når det gjelder Europa og konsoll, så tilsier tommelfingerregelen at Europa blir nedprioritert. Håper den ikke slår til i dette tilfellet. 8556097[/snapback] What KongRudi said.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er veldig spent på Home - lurer på åssen det kommer til å bli og om det kommer til brukt. Men ser jo lekkert ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå