Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En Vanskelig Situasjon

Gjest Anonym_Jente

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_Jente

Jeg har en litt kinkig situasjon... Jeg var på fredag og shoppa klær med mamma og prøvde litt forskjellig.. Blant annet så jeg en drittøff jakke som jeg skal få lurt henne til å gi meg penger for, men det er en litt annen story da.

Altså, tingen er den at når vi så på klær og hun sjekket hvordan de satt på meg, så fikk jeg en sånn rar følelse i kroppen lissom. Det var litt som om ekskjæresten min tok på meg. Jeg ble varm inni meg og litt klam.

Jeg er litt flau over dette, så jeg skriver det anonymt. Det er jo ikke ordentlige mammaen min, for jeg bor hos fosterforeldre, men jeg lurer på om jeg tenner på henne. Er jeg bare helt sprø? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Kanskje det bare minnet deg på den tiden du var sammen med eksen din? Dette kunne jo være tilfellet.

8537308[/snapback]

Tror jeg også^^

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Etter å ha kryssjekket IP-er stenges denne tråden, da trådstarter er den samme som har skrevet annet tull her med gjestebrukeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...