SirJames Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det mye å hente på å oppgradere til 2 GB ram på dv9005? Forslag til RAM? 1 GB DDR2 667 MHz står i maskinen originalt. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Kan jeg bruke disse: https://prisguiden.no/product.php?productId=62094 Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, de kan du ikke bruke. Du trenger DDR2 so-dim brikker. Det er de små brikkene. De du linker til er "vanlig" store brikker (dimm) Disse kan du bruke Når det gjelder 2gb ram så kommer det litt ann på hva du bruker maskina til, men om du f.eks kjører Vista så er det absolutt ikke dumt. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ok. Bruker maskinen til spilling og surfing. Vet ikke om det blir Vista på meg med det første. Vil jeg merke forskjell i spill? Og sjongleringen mellom spill og windows? Eller går dette mer på prosessoren? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg tviler på at du vil merke noen stor forskjell i spill. Husk at begge minneportene er opptatt i maskinen (512x2), så du må evt. lempe ut en eller begge brikkene (sistnevnte hvis du vil ha nøyaktig 2 GB)... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg må skifte ut de to jeg har. Så det er lite å hente her altså? Er det fordi prosessoren ikke står i stil med 2 GB RAM eller? Lenke til kommentar
teke Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg må skifte ut de to jeg har. Så det er lite å hente her altså? Er det fordi prosessoren ikke står i stil med 2 GB RAM eller? 8554556[/snapback] hvordan er kvaliteten på de corsair-brikkene? jeg har en hp nc8430 jeg skal ha 1 gb mer med minne til. Best å benytte seg nå når ramprisen er så lav... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå