Gå til innhold

The Incredible Hulk (2008)

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke noe nytt det der. Har jo Superman Returns som ikke var en oppfølger til de originale Supermann-filmene, men fortsatt bygget på dem (I og II, de to andre ble totalt ignorert). Jeg tror ikke engang Singer helt skjønte sitt eget prosjek. Mannen av stål som flyr rundt og løfter på ting.

Lenke til kommentar
hittil så syns jeg cgi'n i den nye filmen ser verre ut enn i den gamle (?!)

Noen som vet hvor stort budsjett denne filmen har?

CGI'en virker litt middelmådig atm, men kan hende vi blir positivt overrasket når vi først ser filmen, Hulk ser jo helt jævlig ut uansett hva. Hva som angår budsjettet så har ikke jeg funnet noe info om det, men du kan være bomsikker på at Norton tok seg en stor bit av den kaka ja. :cool:

Lenke til kommentar

er dere gæren? CGIen er jo millioner gange bredre nn orginalen..

desuten man kan se på Iron-man som et fint eksempel på at CGIen i traileren ikke er ferdig..

se på Iron-man sin superbowl reklame.. og så se på den nyeste Iron-Man traileren.. se da spesielt på scenen med tanksen.. er jo GIGANTISKE forskjelder..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har fortsatt ikke helt fått oversikt over hvorfor de lager en sequel (som foressten ikke er en egentlig sequel eller noe sånt :p). den forrige var ikke nødvendigvis dårlig (ikke spesielt bra heller) men det er vel ytterst få som føler at ikke helt historien ble dekket i den første filmen. Ser liksom ikke noe grunn til at denne skal bli noe mer suksess enn den forrige. Eneste er at Liv Tyler er med i den da, hun er jo bjutifull. blir alltid litt glad når jeg ser at hun står på rollelisten

Lenke til kommentar
har fortsatt ikke helt fått oversikt over hvorfor de lager en sequel (som foressten ikke er en egentlig sequel eller noe sånt :p). den forrige var ikke nødvendigvis dårlig (ikke spesielt bra heller) men det er vel ytterst få som føler at ikke helt historien ble dekket i den første filmen. Ser liksom ikke noe grunn til at denne skal bli noe mer suksess enn den forrige. Eneste er at Liv Tyler er med i den da, hun er jo bjutifull. blir alltid litt glad når jeg ser at hun står på rollelisten

Tydeligvis fordi den forrige gjorde ikke så godt som de hadde forventet av den i Box Office, så med denne remake/reboot/sequel-whatever, skal dem gjøre ett nytt forsøk på å få folk til å digge Hulken.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Effekten er veldig bra ja, bortsett fra i de lyse scenene. Der er det veldig stor forskjell. Men jeg regner med det vil jobbes med (pleier som oftest å forbedres mye fra trailer til ferdig produkt). Ikke det at jeg bryr meg, er ikke så kresen på effekter.

Men for å illustrere, det er stor forskjell på natt og dag her ja:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-15355-1209677973_thumb.jpg

post-15355-1209677993_thumb.jpg

Det nederste er helt i ypperste klasse, det over ser mer ut som et forrige generasjons spill. Gi han en pipe og han blir Poppeye. Close-up av ansiktet etter at han "hopper ut" av overgangsbroen er også klart uferdig, men har ikke det bildet liggende.

Det ser ut som om de har gjort ferdig sluttkampen, hvor effektene ser prima ut, men fortsatt har litt å jobbe med i scenen i parken (eller hvor det nå er). Men også litt mer utfordrende når det er lys. Er jo heller ikke ILM som står for effektene, ei heller et budsjett a la Transformers eller Iron Man. Men jeg syntes det ser knall ut helhetlig og etter å ha sett Iron Man i dag er jeg skikkelig hypet til denne filmen her :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God trailer ja. Liker plottet om at han er på flukt fra regjeringen, samtidig som han prøver å finne en kur. William Hurt som skurk er heller ikke å forakte, fyren er jo genial. Så får vi håpe at CGI'en vil bli bra og sømløst integrert i selve filmen.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...