Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For å bygge opp enda mer spenning rundt trailer-release, de har tross alt latt folk vente veldig lenge nå. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Haha.. Men uansett :> Kanskje vi skal byrje å lage reklame for reklamen? Anyway, eg trur filmen vil bli bra eg.. Har Ed spelt i nokon filmar som faktisk er dårlege? Ikkje som eg har sett enno (toh, eg er relativt filmuerfaren). Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tegneserien suger. Filmen suger. Ser ut som vi har litt av en filmopplevelse foran oss. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tegneserien suger. Filmen suger. Ser ut som vi har litt av en filmopplevelse foran oss. Norton er jo dødsbra skuespiller, men jeg er litt enig, regissøren er ikke akkurat så veldig flink (men kan jo for all del hende at dette er filmen han vil overbevise alle med og vise sitt sanne potensiell). Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Norton er jo dødsbra skuespiller, men jeg er litt enig, regissøren er ikke akkurat så veldig flink (men kan jo for all del hende at dette er filmen han vil overbevise alle med og vise sitt sanne potensiell). Hvis han greir å gjøre noe godt ut av Hulken må han hans sanne potensiale være gudommelig. Det er bare ikke noe godt å trekke fra de snørrklysene av noen tegneserier Marvel snyter ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Får satse på at dialogen vil være noenlunde grei, actionsekvensene tror jeg dem klarer å få til rimelig bra. Men dette her blir bare piss sammenlignet med hvor episk The Dark Knight ser ut til å bli. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I Hulk fra 2003 hadde Eric Bana hovedrollen som Bruce Banner/Hulk og Jennifer Connelly spilte Betty Ross.I den nye filmen er så og si ver eneste skuespiller byttet ut.. men ikke tro de byttet mot billigere skuespillere.. I "The Incredible Hulk" spiller Edward Norton Rollen som Bruce Banner/Hulk.. ja det er THE Edward Norton fra filmer som "American History X" og "Fight Club" mens Betty Ross er spilles av Liv Tyler.. ja THE Liv Tyler.. det som er litt skummelt er at jeg faktisk vurderer om jeg skal bli litt keen på å se denne filmen.. Men jeg klarer ikke å få Hulk (2003) ut av hodet.. den var sååååå dårlig Ed Norton er en temmelig råten fyr. Liker han i noen filmer, men som person forstår jeg at han er vanskelig. Og det vil nok ikke overraske meg om han lager problemer i denne filmen som i hans andre filmer. Fyren pleier å tro at siden han er med i filmen kan han bestemme ting og tang....gudkomplex har han. Og "THE" Liv Tyler? Hun er jo en grusom skuespiller. Spør du meg så har de gått ned i skuespiller kvalitet... Nah, denne filmen hopper jeg over. Kommer nok til å se den en eller annen gang, men slett ikke med det første. Kanskje når jeg har ingenting annet å se. Hulk fra 2003 elsker jeg. Ang Lee fanget Hulk riktig, som han var i starten av serien, ikke som han er nå...og det er nok derfor mangen ikke likte filmen forde den var ikke "sint" nok. Hulk er egentlig en vri på "King Kong" og "Jekyll and Hyde" historien. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ed Norton er en temmelig råten fyr. Liker han i noen filmer, men som person forstår jeg at han er vanskelig. Og det vil nok ikke overraske meg om han lager problemer i denne filmen som i hans andre filmer. Fyren pleier å tro at siden han er med i filmen kan han bestemme ting og tang....gudkomplex har han. Hva mener du? Gi noen eksempler...? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Norton spiller i for det meste bra filmer, og om han endrer på manuset osv, så er det bare positivt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Synes den første Hulk-filmen var tøff jeg. Og har ikke så små forventninger til denne heller.. Ser for meg at 2008 blir et utrolig godt filmår. btw: Lurer på hvor han får kjøpt de überstretchy buksene sine... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ed Norton er en temmelig råten fyr. Liker han i noen filmer, men som person forstår jeg at han er vanskelig. Og det vil nok ikke overraske meg om han lager problemer i denne filmen som i hans andre filmer. Fyren pleier å tro at siden han er med i filmen kan han bestemme ting og tang....gudkomplex har han. Hva mener du? Gi noen eksempler...? Jeg husker godt det var problemer i American History X. Det var en annen film og som han skapte problemer i, som resulterte i utsettelse i filmen. Jeg googlet nettopp og det ser ut som Hulk filmen har også problemer....grunnet Norton....LOL :!: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du kan starte ved å gi oss link? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ed Norton er en temmelig råten fyr. Liker han i noen filmer, men som person forstår jeg at han er vanskelig. Og det vil nok ikke overraske meg om han lager problemer i denne filmen som i hans andre filmer. Fyren pleier å tro at siden han er med i filmen kan han bestemme ting og tang....gudkomplex har han. Hva mener du? Gi noen eksempler...? Jeg husker godt det var problemer i American History X. Det var en annen film og som han skapte problemer i, som resulterte i utsettelse i filmen. Jeg googlet nettopp og det ser ut som Hulk filmen har også problemer....grunnet Norton....LOL :!: jaaa. som jeg liket til på første side.... Google n00b.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 da var den ute http://www.mtv.com/overdrive/?id=1583143&vid=215625 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Veldig bra (husk å se HD-versjonen folkens!) Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) jaaa. som jeg liket til på første side.... Google n00b.. ?? Hva meiner du med den kommentaren? Sorry men jeg så ikke linken din, og dessuten leste jeg på en helt annen site....må du ha kredit for alt? Folk klarer å finne ut av ting uten dine magiske kontakter...(som er også google). Jeg leste første post og svarte, leste ikke igjennom alt. Endret 13. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Oo.. synes ikke dette så så verst ut. Kan sikkert bli morro. Nå har jeg ikke den forrige, men er dette en oppfølger eller reboot eller hva?? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Oo.. synes ikke dette så så verst ut. Kan sikkert bli morro. Nå har jeg ikke den forrige, men er dette en oppfølger eller reboot eller hva?? Dette blir en total reboot ja, på samme måte som Christopher Nolan's Batman Begins. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Blir nok bedre enn nr 1, er vel ikke så vanskelig å få til det. Cgi'en var heller ikke så ille. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Oo.. synes ikke dette så så verst ut. Kan sikkert bli morro. Nå har jeg ikke den forrige, men er dette en oppfølger eller reboot eller hva?? Det er en oppfølger Reboot.. altså det er film nr2.. men den er VELDIG løst bassert på den forgje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå