Kebab GUD Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Som mange vet kommer det en ny Hulk film neste år kalt "The Incredible Hulk" Mange lurte fælt på hvorfor etter den store floppem med Hulk i 2003 vel The Incredible Hulk er ikke en direkte oppfølger.. men er en oppfølger... joda.. er like forvirrende som Superman Returns som er en oppfølger til en film som aldri ble laget I Hulk fra 2003 hadde Eric Bana hovedrollen som Bruce Banner/Hulk og Jennifer Connelly spilte Betty Ross. I den nye filmen er så og si ver eneste skuespiller byttet ut.. men ikke tro de byttet mot billigere skuespillere.. I "The Incredible Hulk" spiller Edward Norton Rollen som Bruce Banner/Hulk.. ja det er THE Edward Norton fra filmer som "American History X" og "Fight Club" mens Betty Ross er spilles av Liv Tyler.. ja THE Liv Tyler.. det som er litt skummelt er at jeg faktisk vurderer om jeg skal bli litt keen på å se denne filmen.. Men jeg klarer ikke å få Hulk (2003) ut av hodet.. den var sååååå dårlig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Likte The Hulk jeg, så den faktisk her om dagen. Men du skal ha rett i at det er veldig få som liker den, Ang Lee lagde et mesterverk i mine øyne Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Ser ikke hva som var så dårlig i The Hulk jeg. Undervurdert film. Nye skuespillere i den nye filmen, blir spennende å se hvordan dette går. Endret 4. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg elsker hulken....han er best....så på andreplass kommer spiderman.. gleder meg så ein ****** te denne filmen kommer Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg hatet den første Hulken filmen. Jeg tror aldri jeg har gått så skuffet ut av en kino sal. Så jeg ser ikke frem til den nye filmen noe serligt. Er ivertfall bedere skuespillere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du kunne jo ha skrevet at filmen blir laget av Louis Leterrier med filmer som Transporter 1 & 2 og Danny the Dog under belte og da vet vi jo hva vi får når det kommer til action delen for å si det pent. Det er vel faktisk det som nesten gleder meg mest, Norton og Tyler kommer litt i bakgrunnen for å si det pent... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha, "the" Liv Tyler. For hun er jo sååå stor stjerne. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Får håpe den blir bedre enn den siste, for den var ubegripelig dårlig. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, "the" Liv Tyler. For hun er jo sååå stor stjerne. 8552627[/snapback] Det var det vel ingen som påsto heller, men litt eyecandy har da aldri skada noen. En ny "Hulken" film syntes jeg er helt på sin plass for å være helt ærlig. Den forrige var ikke så allstyrende kjempebra, og en såpass "stor" Marvel karakter fortjener å bli hedra litt bedre enn som så. Spesielt mtp alle andre filmene av større kvalitet som har kommet med disse som hovedtema. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Haha, "the" Liv Tyler. For hun er jo sååå stor stjerne. 8552627[/snapback] Det var det vel ingen som påsto heller 8571068[/snapback] Det er vel rimelig akseptert at hvis man skriver "ja, "the" Liv Tyler," så antyder man til at hun er en stor stjerne på samme måte som at Norton faktisk er "the" Ed Norton. Eyecandy er å ta det litt langt, hun har aldri vært den peneste jenta i Hollywood. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Tim Roth skal spille badguyen in denne filmen.. og jegs krev THE liv tyler fordi alle her vet hvem hu er og hu er (utrolig nok bedre enn forgje person som hadde den rollen) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du likte ikke Jennifer Connelly som betty ross ;o? jeg syntes hun gjorde en fantastisk jobb jeg, Liv Tyler har jeg ingen ting for. Kjee skuespiller og heller ikke noe fin imo Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Tim Roth skal spille EMIL BLONSKY i The incredible Hulk, og Emil Blonsky er navnet til Abomination. Blir morsomt og se hvordan de gjør det i filmen, for i bladene så er ikke Abomination noen match for Hulk ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) han ser hvertfall tøffere ut enn i den forgje.. en liten påminnelse Endret 17. november 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Reklame for traileren som kommer til onsdag Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
whaley Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Likte The Hulk jeg, så den faktisk her om dagen. Men du skal ha rett i at det er veldig få som liker den, Ang Lee lagde et mesterverk i mine øyne Jeg støtter deg på den, har også sansen for den første filmen.. Tydelig at det er en love/hate film (med hovedvekt på hate kanskje?) , ikke noe midt på treet nei Endret 10. mars 2008 av whaley Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.deadlinehollywooddaily.com/ed-n...-hulk-ing-feud/ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den der lille teaseren så rimelig fett ut, gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Syns det var litt kult når han slåss med de bikkjene, gnagde på armen hans uten at det ble en eneste ripe Pytt..bagateller. Syns den var tøff læll jeg da. Gleder meg til den neste Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 REKLAME for ein TRAILER.. Skjer med verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå