Gå til innhold

Kommer på feil side på internett

Anbefalte innlegg

Sitter ved salongbordet med min gamle og nye pc. Har Windows XPHome på begge . Har kjørt full oppgradering på begge og alle internettinnstillinger er like. Men når eg er inne på Startsiden.no/programmer , og trykker på Tucows , så blir den nye pc`en stående å "hakke" for så å komme inn på en søkeside , mens den gamle går rett inn på Tucows sida. Prøver jeg å komme inn på Download.com går den nye pc`en over på ei side for spywaresheriff , mens den gamle kommer på rett side. Også ved forsøk på å komme inn på Youtube får eg problemer. Jeg skjønner ikke hva som er galt , det må nesten vere en innstilling men HVA ???

Vi har sittet her å sammenligna omtrent alt som er av innstillinger men finner ikke noe som er forskjellig . Noen som kan gi oss et tips ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spyware Sheriff er spyware, så du har antagelig fått noe dritt på din nye pc. Legg ut en Hijackthis-logg, så kan folk med peil hjelp deg for å bli kvitt det. Kan be om å få flyttet denne tråden til antivirus- og sikkerhetsdelen av forumet, der den passer bedre hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...