Gå til innhold

gaming lap top

Anbefalte innlegg

hei

vurderer å kjøpe en ASUS F3T, men er litt usikker. skal bruke den til å spille på den. jeg spiller spill som Age Of Empires 3 og Battlefield 2142 men vet ikke om den klarer det!

kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ett ATI 9700-kort i min pc og kjører Age of Empires 3 glatt i 1400x1050-oppløsning. Geforce Go7600 som sitter i maskinen du linker til yter omtrent dobbelt så bra som mitt kort, med andre ord vil Age of Empires 3 kjøre flytende på den. BF2142 har jeg ikke prøvd på min maskin.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Har testa ASUS G2P en periode nå (samboern kjøpte den(!)) og må si meg veldig misunnerlig. Banker driten ut av den stasjonære pcen min og drar de fleste spill i drømmeoppløsning og flytende som bare pokker. Litt stiv pris i min mening, men får jo med gaming mus i samme lakk også (Logitech MX518) ;)

Anbefales iallefall fra min sin side.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ville IKKE anbefalt denne kombinasjonen mellom cpu og skjermkort!

Jeg har en Asus A7tc, med mye samme specs, som rundet 80grader forleden dag!

Etter en kort runde Cs gikk jeg ut av programmet, og til min store forskrekkelse lå cpu på 8o grader. Og viften bråkte som et helve***, mildt sagt.

Lenke til kommentar
det er Windows Vista Premium Ready. er det noe bra å spille med det?

8537510[/snapback]

Dette var den samme som kom med på ASUS G2P og den fikk masse feilmeldinger på første startup (fra en preinnstalled OS :thumbdown: )

Så enden på den visa var at vi la inn Windows XP isteden. Nå fungrerer både OS, drivere og spill knirkefritt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...