boundishh Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) som emnetittel sier pluss at bruker du din fortsatt og har den gitt deg mye spill glede? jeg tror ps2 går ut av produsjon 2010-2012 i og med at ps1 gikk ut av produsjon i januar i fjor jeg bruker min fortsatt. spiller gt4 på den(bruker den til det da gt4 blir litt blurry på ps3 pluss at jeg ikke har skaffa meg en memory card reader enda) og til sist . JA ps2'en min har gitt meg ufattelig mye bra så når tror dere sony slutter og produsere ps2? , hva har den gitt dere? og bruker dere den fort satt? Endret 4. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Når den slutter å selge som varmt brød. Edit: Jeg har gitt bort min PStwo og alle spilla bortsett fra Shadow of the Colussos (vet ikke om det er riktig skrevet, but you get the point) og alle Socom spilla. Har hatt mange deilige timer med PS2 . Bare Socom 1-3 har gitt meg over 2000 timer med online. Så nå er det PS3 sin tur til å overta Edit2: Har GOW2 også, men den spilles på PS3 Endret 4. mai 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nei det uten tvil futt i den gamle traveren enda Eg for min del har spill liggende som ikkje er fullført enda,så e det jo GOW2 som må innkasseres til sin tid. GOW2 er for min del liksom det siste store for PS2, foreløpig ihvertfall Men ser vi på salgstallene til konsollen i dag så er det nok full fres på samlebåndene rundt om. Eg vil tippe noenlunde det samme som trådstarter. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg tror ps2 går ut av produsjon 2010-2112 i og med at ps1 gikk ut av produsjon i januar i fjor 8536831[/snapback] Jeg tror 2112 er å ta litt hardt i Tror selv ikke PS2 vil vare i godt og vel 100 år til, men 2010++ kan ikke være urealistisk. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 obs! rettet det nå Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror den holder ut i 3-4 år til. PS2 må være den konsollen med flest ekslusive topp-spill noensinne. For noen spillopplevelser den konsollen har gitt meg Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 kort og greit: Så lenge det lages spill til maskinen, og så lenge Sony har + i regnskapet på PS2, så blir den laget. bare se på PSONE, den fillesaken ble jo laget SVINLENGE, og har tjent inn en "liten" sum for Sony Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror nok at 2011-2013 er realistisk. Jeg bruker den fremdeles, ingenting er så moro som å spille splitscreen FPS'er med venner på den! Timpeslitter serien er jo en klar favoritt, helst med fet musikk på anlegget! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sony må vel fortsette å selge PS2 til PS3 begynner å selge enheter samt bringe penger inn for dem. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tror nok ikke at PS2 blir satt ut at produksjon før rundt 2011. Men det kommer nok helt ann på hvor lenge folk kommer til å kjøpe den. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sony har ingen grunn til å slutte å selge PS2 på ei god stund enno. For det første: den selg svært bra. For det andre: den ligg so langt under i pris, og har sopass forskjellig funksjonalitet, at den ikkje konkurrerar med PS3 (men kanskje med Wii). Kay Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 PS2 er i en klasse for seg i forrige generasjon. Gode spill titler, god maskin. Så PS2 maskiner blir det vel å være en stund fremover. Men tror ikke den blir å holde like lenge som PS1 gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå