Gå til innhold

ps2 når tror du SONY slutter og produsere den?

Anbefalte innlegg

som emnetittel sier pluss at bruker du din fortsatt og har den gitt deg mye spill glede?

jeg tror ps2 går ut av produsjon 2010-2012 i og med at ps1 gikk ut av produsjon i januar i fjor

jeg bruker min fortsatt. spiller gt4 på den(bruker den til det da gt4 blir litt blurry på ps3 pluss at jeg ikke har skaffa meg en memory card reader enda)

og til sist . JA ps2'en min har gitt meg ufattelig mye bra

så når tror dere sony slutter og produsere ps2? , hva har den gitt dere? og bruker dere den fort satt?

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når den slutter å selge som varmt brød.

Edit: Jeg har gitt bort min PStwo og alle spilla bortsett fra Shadow of the Colussos (vet ikke om det er riktig skrevet, but you get the point) og alle Socom spilla. Har hatt mange deilige timer med PS2 . Bare Socom 1-3 har gitt meg over 2000 timer med online. Så nå er det PS3 sin tur til å overta :thumbup:

Edit2: Har GOW2 også, men den spilles på PS3 :love:

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Nei det uten tvil futt i den gamle traveren enda :) Eg for min del har spill liggende som ikkje er fullført enda,så e det jo GOW2 som må innkasseres til sin tid. GOW2 er for min del liksom det siste store for PS2, foreløpig ihvertfall :p

Men ser vi på salgstallene til konsollen i dag så er det nok full fres på samlebåndene rundt om. Eg vil tippe noenlunde det samme som trådstarter.

Lenke til kommentar
jeg tror ps2 går ut av produsjon 2010-2112  i og med at ps1 gikk ut av produsjon i januar i fjor

8536831[/snapback]

Jeg tror 2112 er å ta litt hardt i ;) Tror selv ikke PS2 vil vare i godt og vel 100 år til, men 2010++ kan ikke være urealistisk.

Lenke til kommentar

Sony har ingen grunn til å slutte å selge PS2 på ei god stund enno. For det første: den selg svært bra. For det andre: den ligg so langt under i pris, og har sopass forskjellig funksjonalitet, at den ikkje konkurrerar med PS3 (men kanskje med Wii).

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...