Gå til innhold

Shivering Isles/Xbox Live uten ADSL?

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som ikke får ADSL der han bor. Han tok med 360 til meg og lastet ned Shivering Isles. Problemet er bare at han må være signet inn på Xbox Live for å starte spillet.

Går det an å komme forbi dette på noe vis?

Han har PC med isdn. Kan han koble 360 til PC og dele forbindelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan nok ikke koble deg til Live med en ISDN linje desverre.

8536871[/snapback]

ja, direkte går det ikke. Men kan man koble 360 til nettverksporten i pc og lager en network bridge mellom LAN og ISDN? Og så få 360 på nett? Noen som har prøvd det?

Ville vært greit om det virket, så slipper jeg høre på kameraten min som klager og er trist :)

Lenke til kommentar
Du kan nok ikke koble deg til Live med en ISDN linje desverre.

8536871[/snapback]

ja, direkte går det ikke. Men kan man koble 360 til nettverksporten i pc og lager en network bridge mellom LAN og ISDN? Og så få 360 på nett? Noen som har prøvd det?

Ville vært greit om det virket, så slipper jeg høre på kameraten min som klager og er trist :)

8537013[/snapback]

Tok kompisen din med seg hele maskinen til deg og lasta ned? Da skal det fungere selv om han ikke er kobla til LIVE. Hvis han kun hadde med harddisken og lasta ned S.I. på DIN 360 derimot, da har han et problem ja.

Lenke til kommentar

8537013[/snapback]

Jeg tviler på at det går an, men jeg er ingen ekspert her.

Tok kompisen din med seg hele maskinen til deg og lasta ned? Da skal det fungere selv om han ikke er kobla til LIVE. Hvis han kun hadde med harddisken og lasta ned S.I. på DIN 360 derimot, da har han et problem ja.

Vet ikke helt hvordan det er på Shivering Isles, men på alle de andre Oblivion ekspansjonene måtte du være tilkoblet Live hver gang du startet opp Oblivion for at de skulle gjenkjennes. Husker Mehrunes Razor questet mitt gikk tapt etter at jeg fullførte det fordi jeg en gang spilte videre på saven min uten å være online.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg kan bekrefte at å SI fungerer utmerket offline. Jeg kan ikke si noe om de andre utvidelsepakken til oblivion, men det er MS policy at alt nedlastbart innhold skal funke offline på den ene maskinen det ble først nedlastet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...