finfyr Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Noen som har anbefalinger angående kortleser til Smart Media kort? Bør vel kanskje kjøpe en leser som støtter både Compact Flash og SM? Nå overfører jeg bildene fra mitt Olymous kamera via COM poren, og det går så enormt tregt. 64MB tar vel nesten en time eller noe. Trist Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Hvorfor ikke kjøpe en kombileser? Her er et prissøk som viser noen alternativer: http://prisguide.digitalkamera.no/fritekst...art+media+leser MLW Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Må bli en kombileser ja, kan jo tenkes at jeg skal ha et annet kamera med tiden. Men det er lite spesifikasjoner å finne på de ulike leserne. Noen har vel erfaringer og synspunkter? Trenger hjelp :smile: Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg kjøpte apacher leseren som var kalendertilbud den 1. desember eller.no sånt. Den leser både smartmedia og cf. Helt genial! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Betyr dette at en ikke trenger driver for kameraet hvis en har egen kortleser? Har nemlig et kamera med software som XP`en min ikke støtter. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Ja, det betyr det. Kjøp en kortleser som har programvare som støtter XP. _________________ skarsk -PIII 933MHz -Abit VT6X4 -384MB PC133 RAM -IBM 40GB -CanoScan 2700F -Minolta Color Page Pro L -Nikon CP995 [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-02-01 18:57 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har du prøvd å kjøre det programmet som ikke virker i kompatibel modus i XP?? Alt med få unntak virker i XP! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 HAH!!! At alt med få unntak virker i XP er langt fra min erfaring. Etter å ha skiftet fra -98 måtte jeg kutte ut scanneren, printeren samt skifte ISDNkort som ikke ble taklet. Nei XP`en har ikke imponert meg så langt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå