diesel Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Kjører en Celeron 633@713 uten å ha noe spesielt kjøleanlegg, er det noen som vet om det er bra for prosessoren i lengden. bruker den viften som fulgte med prosessoren. er det noen som kjører celeron 633 på noen andre hastigheter, hvilke og med hvilken kjøler? Lenke til kommentar
Eidos_ Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Jeg har en Celeron 600 som jeg kjører stabilt på 900 ! I begynnelsen brukte jeg standardkjøleren som følgte med prosessoren. Men etterhvert kjøpte jeg meg GlobalWin FOP32 for å senke tempraturen. Oppnådde ikke bedre resultat stabilt. Men selvfølgelig, med lavere temperaturer, jo lengere levetid. Men, hvorfor bruke penger på en kjøler som man ikke nødvendigvis trenger. Delv om man reduserer levetiden, kommer man sikkert til å kjøpe seg en bedre en i løpet av noen år. =) mvh Eidos_ Lenke til kommentar
Booz Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Eg kjøre min celeron 633mhz på 790mhz stabilt og med standara spenning og kjøling. Har og boota på 950mhz på 1.90volt men systemet var ass ustabilt og eg måtte klokke ned til 790 igjen, sikkert pga av dårlig hovedkort Abit BH6. med f.eks Abit BE6-2 så er eg sikker på att 900-1000mhz går ann, men skal nå kjøpe AMD Athlon eller Duron. Celeron yter jo ingenting!!! :wink: Lenke til kommentar
Bippe69 Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 633 @ 998 med molex radial fan (med 60x60x25 i stedet for 60x60x10 vifte). Vcore på 1,8 . Asus CUV-4x hovedkort. Har årøvd på over 1 ghz, men den vil ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå