Mowgli Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Denne vifta er bare å finne ¨på psdata. Noen som vet andre plasser jeg kan finne den: http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=T...e+%2F+Kabinett% Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Microplex? God Jul. Kjøp deg en server for pengene du fikk (se sig) :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jeg har to sånne i datan.... de bråker en del og fjærner ikke lufta de lover... men så hører jeg dem ikke pga de 8 andre viftene da... råder deg til å mekke et 80mm/92mm/120mm hull og bruke en vanlig vifte.... Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 jeg har to sånne i datan.... de bråker en del og fjærner ikke lufta de lover... men så hører jeg dem ikke pga de 8 andre viftene da... råder deg til å mekke et 80mm/92mm/120mm hull og bruke en vanlig vifte.... Hvor kjøpte du den??? Jeg finner den bare på Psdata. Den koster 99 og 212 kr med porto!!! :o .... Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Du kunne jo kjøpt en på 3dfxcool.no hvis du har mer lyst til det enn psdata. Hvis du bor i stavanger-området kan du kjøpe en slik på startit. Alle koster mellom 90 og 100 kroner. Er ikke sikker på hvor mye det har for seg, men de skader ihvertfall ikke. Min pumper en del luft. Det må da hjelpe litt? ELWiss Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 De har sånne på www.microplex.no . Under: Kjølere; System Jeg tipper at det er ca. det samme produktet du får uansett! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Er det ingen som ser id#2 ? Kjøp deg en server i dag :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå