Anorshan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei, jeg leter etter en gratis forum. En som er virusfri og bra. En gratis en. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) du er på et gratis, virusfritt og bra(godt moderert) forum nå... men siden du allerede har noen innlegg her og skriver en forum, tipper jeg at du mener noe annet enn et diskusjonsforum. får unnskylde hvis det er jeg som er helt på bærtur her. Endret 4. mai 2007 av hernil Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) phpbb perhaps? Edit: bbBoard v2 Endret 4. mai 2007 av Flexo Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mener du at du kan lage ditt eget forum? Lenke til kommentar
demilio Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Sjekk ut denne så får du et på 5 min http://www.dittnettsted.com/diskusjon/new_forum.php Eller så kan du gå via www.dittnettsted.com (Om du vil se hele tjenesten først) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå