Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista problem :/

Anbefalte innlegg

Har et problem med Vista nå og er ganske frustrert. Er en ivrig tilhenger av World of Warcraft og spiller selvfølgelig, men etter at jeg bestilte ny bærbar med Vista så har det ikke funket. Kan bare være en plass på spillet, hvis jeg går utenfor et område klikker hele maskinen og jeg må restarte den. Håper at noen kan hjelpe meg med dette etersom Kundeservice ikke hadde noe klokt å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at Vista er problemet?

8536575[/snapback]

Nei, er ikke helt sikker på om det fakstisk er Vista som er problemet.

Men har jo hørt at mange klager over Vista, så gikk ut fra at det var problemet.

Lenke til kommentar

Ok, har du installert alt av drivere? Lyd, skjermkort, hovedkort osv? Har du også installert alle oppdateringer?

Prøv å kjør WOW som Admin. Høyreklikk på WOW og velg kjør som admin.

Om ikke det funker kan du også prøve å kjøre WOW i kompatibilitetsmodus med XP - SP2. Dette order du ved å Høreklikke på WOW-ikonet--->Egenskaper--->Kompatibilitet--->Kryss av for "Kjør dette programmer i kompatibilitetsmodus med Windows XP - Service Pack 2"

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Har et problem med Vista nå og er ganske frustrert. Er en ivrig tilhenger av World of Warcraft og spiller selvfølgelig, men etter at jeg bestilte ny bærbar med Vista så har det ikke funket. Kan bare være en plass på spillet, hvis jeg går utenfor et område klikker hele maskinen og jeg må restarte den. Håper at noen kan hjelpe meg med dette etersom Kundeservice ikke hadde noe klokt å si.

8536475[/snapback]

vista er laget for at wow spillere skal slutte med det. det har død folk pga det spillet. man blir for avhengig av spillet. vista er laget slik. det er farlig å spille wow. kjenner folk som har brukt flere 20 tusner på å kjøpe gull til spillet =)

så du må nokk få deg xp igjen ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...