Lucifer 666 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har lyst på et G15 keyboard, men det finnes ikke på norsk. Er det mulig å bytte taster slik at vis man trykker den svenske kanppen "ö" så skriver den "ø"? evnt noe som kan programers i windows slik at knappene skriver de norske bokstavene? Takker for tips Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skjer jo helt av seg selv til vanlig Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Eg har engelsk G15, ikke noe problem det heller. ÆØÅ er på samme plass, bare at der et annet tegn der. Lenke til kommentar
RoyM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har G15 med svensk layout selv, og kan skrive både Æ Ø Å Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 ohh, trodde ikke det funka jeg jaja, da er det jo ikke noe problem. Tusen takk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det jeg lurer på, er dere nødt til å holde inne shift for å få "\" der den normalt er? jeg testet nemlig ett G11 på en butikk PC som så ut som den hadde norsk oppsett, men måtte holde inne shift for å få \ på den vanlige plassen... Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg sitter her med ett g15 svensk layout, trenger ikke å holde inne shift for å få \ eller / Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvis man feks. kjøper et tastatur med engelsk layout, har man no mulighet til å gjøre det om til norsk da? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan vel bytte taster. men det er vel unødvendig. Bare ikke se på tastaturet når du skriver. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er jo windows innstillingene som avgjør hvilket tegn du får når du trykker på en knapp da. Spiller absolutt ingen rolle hva det står på knappen på tastaturet. Bare velg norsk tastatur i windows, så kan du bruke et kinesisk tastatur for den saks skyld ... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er jo windows innstillingene som avgjør hvilket tegn du får når du trykker på en knapp da. Spiller absolutt ingen rolle hva det står på knappen på tastaturet. 8547555[/snapback] Helt riktig. Ellers hadde jo tastaturet "Das Keyboard" bare skrevet mellomrom :!: Det er vel innstillingene under kontrollpanel og "Innstillinger for region og språk" som tilsier hvordan layouten er på keyboardet. Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er jo windows innstillingene som avgjør hvilket tegn du får når du trykker på en knapp da. Spiller absolutt ingen rolle hva det står på knappen på tastaturet. 8547555[/snapback] Helt riktig. Ellers hadde jo tastaturet "Das Keyboard" bare skrevet mellomrom :!: Det er vel innstillingene under kontrollpanel og "Innstillinger for region og språk" som tilsier hvordan layouten er på keyboardet. 8547651[/snapback] thx, det tenkte jeg ikke over Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er jo windows innstillingene som avgjør hvilket tegn du får når du trykker på en knapp da. Spiller absolutt ingen rolle hva det står på knappen på tastaturet. 8547555[/snapback] Helt riktig. Ellers hadde jo tastaturet "Das Keyboard" bare skrevet mellomrom :!: ... 8547651[/snapback] Hehe, det måtte i så fall ha vært tidenes produkt Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 På den versjonen av G15 jeg har mangler jeg denne '* og denne <> knappen. Har Engelsk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå