nabbskall Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg har sendt en pakke til en fyr, han har betalt denne på oppkrav med posten. Dette gjorde han på mandag, men det er fortsatt ikke tegn til pengene.. Er det vanlig at dette tar såpass lang tid? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det tar en stund å få inn pengene på kontoen fra postoppkrav.. ca en uke normalt.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Det tar en stund å få inn pengene på kontoen fra postoppkrav.. ca en uke normalt.. 8536405[/snapback] Så lang tid??!?!!? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Men skulle ikke egentli pengene kommet på konto allerede nå? han betalte jo på oppkrav på mandag.. Hva om pengene ikke "kommer frem" da?.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det går fort opp til én uke, hverken Posten eller bankene pleier å ha hastverk og de liker å ta seg god tid. De jobber selvfølgelig ikke på helligdager, ei heller i helgene; dermed kan det drøye til neste uke før du mottar cash. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Aha, så det er vanlig at det tar sånn tid ja.. Takker for svar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sist jeg venta på penger fra oppkrav venta jeg i 18 dager. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Sist jeg venta på penger fra oppkrav venta jeg i 18 dager. 8544733[/snapback] Omg.. høres ikke lovende ut Lenke til kommentar
tunnel Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha! Jeg trodde det stod bankransaksjon med en gang. Beklager OT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå