Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) I disse house dager tenkte jeg å se denne serien, så jeg kjøpte hele serien, i 4 deler på 6 episoder hver. Serien er et skech show i samme gate som flying circus og alas smith & jones. De fleste kjenner jo Hugh Laurie fra house, men han er også kjent fra blackadder, blackadder møter man også Stephen Fry som da er han andre man møter i serien. serien er hystersik, noe av det morsomste jeg har satt på tv. bare flying circus og blackadder er i nærheten. karakterene bryter ofte "the fourth wall" og hugh og stephen går ut av rollen og blir seg selv igjen og snakker ofte til kamera. anbefaler ALLE å se den, spesielt hvis man liker britisk humor som monty python Endret 4. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Takk for tipset! Høres ut som noe jeg kan like Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 var en morsom sketch der, fry skal slå laurie med et gummi cricket balltre, men det gjorde liksom vondt og Laurie går ut av rollen og stormer ut. eller når han mener fry ikke at en avslutting på en vits så bare går han ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) her er en kul sketch, med control and Tony, pleier å være en av de sketchene i hver episode http://www.youtube.com/watch?v=avuUhTn5d7I Endret 11. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Morsomt. Skal prøve å få sett mer av dem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 det er noen sykt kule sketcher. blandt annet en om 2 über japper som har forskjellige jobber i hver sketch men er samme type über japper. I en episode er i arkitekter og jobber med å tjene masse penger på det. i en annen jobber de på et offentlig toalett eller i enn annen er de prester. men altid samme persjonlighet Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 var en morsom sketch der, fry skal slå laurie med et gummi cricket balltre, men det gjorde liksom vondt og Laurie går ut av rollen og stormer ut. eller når han mener fry ikke at en avslutting på en vits så bare går han ut. 8536920[/snapback] Den der er genial! :!: Hugh Laurie og Stephen Fry er jo begge geniale komikere! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 ja jeg er drit sliten om dagen da jeg bådd har sett på denne serien OG drew carey show. har ikke ledd så mye på mange år. er støl i maven og kjeven etter all leinga Lenke til kommentar
Njål Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Liker du først Fry and Laurie er det vel verdt å sjekke ut samarbeidet deres i Jeeves and Wooster, som innimellom har vært under mva-grensa hos f.eks. Amazon UK (fikk mitt sett til ~£15 + frakt i januar). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 ok, takk for tipstet, får holde øye med den der ja Lenke til kommentar
Frallen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Amerika-låten er genial.. Her på ALT Stephen Fry og Hugh Laurie er med på er forresten genialt.. Endret 28. mai 2007 av Frallen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ok, takk for tipstet, får holde øye med den der ja 8601178[/snapback] Jeeves & Wooster er under mva-grensa hos HMV UK akkurat nå, £15.99 + frakt. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ikke nå lenger, står £24,99 hos meg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ikke nå lenger, står £24,99 hos meg. 8890783[/snapback] Var tilbud forrige uke, til og med i går. Gunfr19 bestilte (jeg kjøpte mitt sett da det var på salg enda billigere @Amazon UK tidligere i vår). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 jepp, takketvære Njål fikk jeg den på siste dagen så det ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå