Gå til innhold

A Bit of Fry and Laurie (MÅ SE!)

Anbefalte innlegg

I disse house dager tenkte jeg å se denne serien, så jeg kjøpte hele serien, i 4 deler på 6 episoder hver.

Serien er et skech show i samme gate som flying circus og alas smith & jones.

De fleste kjenner jo Hugh Laurie fra house, men han er også kjent fra blackadder, blackadder møter man også Stephen Fry som da er han andre man møter i serien.

serien er hystersik, noe av det morsomste jeg har satt på tv. bare flying circus og blackadder er i nærheten.

karakterene bryter ofte "the fourth wall" og hugh og stephen går ut av rollen og blir seg selv igjen og snakker ofte til kamera.

anbefaler ALLE å se den, spesielt hvis man liker britisk humor som monty python

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var en morsom sketch der, fry skal slå laurie med et gummi cricket balltre, men det gjorde liksom vondt og Laurie går ut av rollen og stormer ut. eller når han mener fry ikke at en avslutting på en vits så bare går han ut.

Lenke til kommentar

det er noen sykt kule sketcher. blandt annet en om 2 über japper som har forskjellige jobber i hver sketch men er samme type über japper.

I en episode er i arkitekter og jobber med å tjene masse penger på det. i en annen jobber de på et offentlig toalett eller i enn annen er de prester. men altid samme persjonlighet

Lenke til kommentar
var en morsom sketch der, fry skal slå laurie med et gummi cricket balltre, men det gjorde liksom vondt og Laurie går ut av rollen og stormer ut. eller når han mener fry ikke at en avslutting på en vits så bare går han ut.

8536920[/snapback]

Den der er genial! :!:

Hugh Laurie og Stephen Fry er jo begge geniale komikere! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...