loathsome Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Eneste grunnen for min del blir prisen. Ellers bryr jeg meg fint lite, egentlig. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kanskje ikke iPhone blir så populær som vi tror? Les mer Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Vis du snur dette så blir det jo slik at 1 av 3 vil kjøpe mobilen... dette er jo ganske mange spør du meg, Apple har jo altid holdt deg til nisje produkter.. edit: las igjennom artikkelen litt tydeligere, og det var bare at 2 av 3 har bestemtseg for og ikke kjøpe den... Men uansett Apple satser nok ikke på den store massen med denne telefonen. Dette er en telefon for de spesielt intereserte. 2v av mobilen blir kanskje mer for massene. Endret 5. mai 2007 av St. Anders Lenke til kommentar
mtw Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Steve Jobs selv sa vel at de ville ta 1% av markedet. Hvis dette stemmer er det jo kjempetall. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Merkelig "artikkel". På andre nettsteder presenteres den samme nyheten som en seier for Apple. Det gjør forsåvidt denne schisofrene saken her på Amobil også, i det siste avsnittet... Jeg tror iPhone blir en gedigen suksess som vil omkalfatre hele mobilbransjen. Jeg kommer ikke til å kjøpe den selv, men det er pga manglende video-opptak og radio. Når det kommer (enten fra Apple eller andre), med samme touchscreen-teknologi, står jeg først i køen! Endret 6. mai 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Merkelig "artikkel".På andre nettsteder presenteres den samme nyheten som en seier for Apple. Det gjør forsåvidt denne schisofrene saken her på Amobil også, i det siste avsnittet... Jeg tror iPhone blir en gedigen suksess som vil omkalfatre hele mobilbransjen. Jeg kommer ikke til å kjøpe den selv, men det er pga manglende video-opptak og radio. Når det kommer (enten fra Apple eller andre), med samme touchscreen-teknologi, står jeg først i køen! 8546517[/snapback] Helt enig, merkelig artikkel. Den gir intrykk av at dette er dårlige tall for Apple, helt til det siste lille avsnittet. Lenke til kommentar
Halfe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hehe.. Det er som ho Mia fra Nrk P3 har sagt denne annonsen. "terningkast 1".. Jeg har bestemt meg for å prøve den telefonen, selv om den er dyr (ca 5000,-) så betyr det ikke noe.. Den har masse funksjoner som andre telefoner har også, men hvem sier ikke noe imot at utseende sier mye. i mine øyer så ser den telefonen ganske fet ut Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Jeg legger meg på massene, og kommer nok definitivt ikketil å kjøpe en Iphone. Synes de heller ska lfokusere med det de kan best. MP3 spillere. Endret 14. mai 2007 av andrull Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Synes de heller ska lfokusere med det de kan best. MP3 spillere. Rene MP3-spillere er på vei ut, Apple er derfor presset til å gå over til telefoner. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg skal vurdere iPhone når det kommer en 16GB utgave. Synes 8GB er litt for lite som en skikkelig MP3 erstatter. Ellers så burde det også vært MMS meldinger på den, men det kan jeg leve uten. Regner med at det dukker opp mye bra programvare iløpet av våren, når Apple slipper SDK. Det eneste som er et hinder for meg da er måten Apple selger telefonene sine på. Jeg er ikke interessert i å kjøpe en iPhone med et svindyrt abonnement, og jeg er heller ikke interessert i å kjøpe en for å så låse den opp selv (og dermed miste garantien) Per nå så klarer jeg meg med Sony Ericsson P1i som telefon/planlegger/GPS samt en iPod Touch 16GB som MP3 spiller... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Selv sier jeg neitakk og kjøper heller en HTC Touch Cruise eller noe annet snasent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg