faaeri Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nedleggelse avverget ved å flytte fotobutikken til en campingvogn og tilby tjenester utenfor allfarvei. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe! Han der må vi få inn i prisguiden! Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hmm, mulig jeg ville vært litt skeptisk hvis en kar prøvede å selge meg en D2Xs eller lignende fra en campingvogn. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 he he - dagens! få ham med i prisguiden ja:P tror nok ikke jeg hadde handlet noe fra en fyr i campingvogn heller, hadde nok antatt det var en utlending som solgte tyvegods lenge før jeg hadde nærmet meg vogna... Men lykke til Roger J. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 he he - dagens!få ham med i prisguiden ja:P tror nok ikke jeg hadde handlet noe fra en fyr i campingvogn heller, hadde nok antatt det var en utlending som solgte tyvegods lenge før jeg hadde nærmet meg vogna... Men lykke til Roger J. 8541992[/snapback] Hvorfor ikke handle hos ham. Mannen er en velkjent fotoforhandler, som i mange år har hatt sin butikk slik som alle andre, men skjønner godt at han tar dette spranget. Jeg ville ikke hatt noe i mot å handle en D2X hos ham, bare han kan levere til riktig pris, og hva er vel bedre enn å støtte lokalt næringsliv? Syns han er meget dristig, og oppfinnsom som tør å gå sine egne veier, og ønsker ham lykke til Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tro om han reiser til steder der det er fotoforretninger, og konkurerer med de lokale butikkene som selger kamerautstyr. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tro om han reiser til steder der det er fotoforretninger, og konkurerer med de lokale butikkene som selger kamerautstyr. Tviler på at han flytter seg så mye, holder seg nok i nærområdet der han har vært hele tiden :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg