NilsiT Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har hørt at temperaturene på northbridgen kan bli ganske så høy på Gigabyte GA-965P-DS3? Eller er dette bare tull? så da var spørsmålet mitt at bør jeg kjøpe ny northbridge kjøler eller duger den kjøleribba som er på hk'et? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den duger jo om du ikke skal klokke, skal du klokke, så må du se hvor varm den blir. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 sorry...glemte å nevne at jeg skal klokke! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skal du klokke, så er det nok lurt med en ny kjøler, eller kansje sette en 80mm vifte til å blåse på den, blir den så varm at du ikke kan ta på den, så er det nok lurt med en ny kjøler. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tror kanskje jeg bytter kjøler istedet for å fikle med en 80mm vifte inne i kabinettet! Noen som har erfaringer med klokking\kjøling av dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det kortet klarer vel rundt 500FSB. Hardware.no holde fortiden på med å teste ulike chipset kjølere, den testen burde vel være ferdig snart. Men skal vedde en tier på at denne kommer godt opp på resultat listen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du kan jo bare google rundt etter tester av ulike kjølere, eller vente til hardware.no er ferdig med sin test. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tja, om du har den gamle versjonen uten heatpipes så kan det være greit å få tak i noe som kjøler bedre, dog du må helst sjekke stabilitet først. Mulig du ikke trenger det. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 ok... Jeg får hovedkortet på mandag så jeg får bare begynne å klokke og så sjekke temp\stabilitet etter hvert! Finner fort ut om jeg trenger ny kjøler da! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg bruker den kjøleren Hellemyr linket til, med en 80 mm vifte festet til, det funker veldig bra, skal se om jeg får tak i en litt mindre vifte som passer litt bedre:) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 skal nok være en vifte som passer perfekt i størrelse ja! er faktisk vifte fester på den kjøleren, men de festene tror jeg ikke er så lett å få tak i!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå