WheelMan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg har 2 stk XFX 7600 GT kort, og fra det ene kommer det en pipelyd, nesten som om det spiller musikk , det kommer mest under den loading screenen i 3D mark eller under tung load, den mellom testene. Og resulteter som regel i bluescreen. På den står det at det er nv4_disp.dll som krangler, og jeg vet at det har med skjermdriveren og gjøre. Men det som er problemet er pipingen, og jeg er litt redd for korta mine Noen som har en fornuftig løsning? EDIT: Vil det hjelpe og gi kortet mere strøm? Endret 4. mai 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det lov og bumpe nå? Fortsatt samme problemet.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Det gikk ikke an og edite den forrige posten , så jeg skriver her jo Har også prøvd og installere XP på nytt, uten hell... I dag fikk jeg bluescreen med meldingen om at alcxwdm.sys kødda med meg, og etter litt googling, så fant jeg ut at det hadde med HW mitt og gjøre (da mest sannsynlig skjermkortet)... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Jaja, etter langt om lenge har jeg fått løst opp problemene mine Pipingen fra kortet var en kondensator som satt litt løst, og vibrerte Bluescreenene var minnet sin feil , for høy klokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå